Croatia osiguranje predstavilo novu aplikaciju za osiguranja

Foto: CA

CROATIA osiguranje u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda ulaže više od 200 milijuna kuna, kazao je predsjednik Uprave Davor Tomašković na predstavljanju digitalnog osiguranja LAQO.

"Trenutno ulažemo više od 200 milijuna kuna u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda", istaknuo je te dodao kako s LAQO-om donose tehnološki najnaprednije osiguranje i podižu razinu digitalizacije ukupnog tržišta.

LAQO je novi digitalni brend na hrvatskome tržištu koji nudi ugovaranje obveznog i kasko autoosiguranja potpuno digitalno, na jednostavan, brz i pametan način. Ugovaranje autoosiguranja sada je moguće u samo par klikova na web stranici, bez odlaska u poslovnicu, a cijeli proces traje manje od minute. Na Android i iOS uređajima, dostupna je i LAQO aplikacija u kojoj korisnici imaju pregled svih dokumenata. Pomoću LAQO aplikacije moguće je brzo i jednostavno prijaviti štetu, a, ukoliko je sve u redu, ponuda stiže već u roku od 24 sata.

„Pametnim digitalnim rješenjima, kao što je LAQO, Croatia osiguranje odgovara na izazove budućnosti. Ponosan sam što smo okupili tim izvrsnih stručnjaka u Croatiji, spojili njihovo znanje i inovativnost te razvili potpuno digitalno osigurateljno rješenje, koje je u cijelosti hrvatski proizvod, usporediv s najboljima u svijetu. Kao tržišni i digitalni lider, trenutno ulažemo više od 200 milijuna kuna u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda. S LAQO osigurateljnim rješenjem donosimo tehnološki najnaprednije osiguranje na ovim prostorima i podižemo razinu digitalizacije ukupnog osigurateljnog tržišta“, izjavio je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.

"Osim jedinstvenog korisničkog iskustva, LAQO nudi i atraktivne cijene uz jasan i transparentan proces ugovaranja. Poseban benefit je maksimalnih 50 posto bonusa za sve klijente, a uz policu autoosiguranja moguće je uzeti i šest dodatnih opcija (Vuča i asistencija, Vozač i putnici, Zaštita bonusa, Tuča, Sudar sa životinjom i Kasko basic). LAQO donosi još jednu inovaciju na domaće tržište, a to je poseban popust onim korisnicima koji voze manje, po principu 'manje voziš, manje plaćaš'", stoji u priopćenju.

"Policu LAQO osiguranja moguće je ugovoriti putem web stranice www.laqo.hr, dok je LAQO aplikaciju moguće skinuti na App Store i u Google Play trgovini. Sve dodatne informacije mogu se dobiti na LAQO Facebook i Instagram društvenim mrežama, a na raspolaganju je i digitalna korisnička podrška na Viberu i Messenger chatu, uskoro i na WhatsAppu", dodaju.

Više od pola ljudi za vrijeme pandemije češće koristilo digitalna rješenja

Na konferenciji za novinare su izneseni i podaci istraživanja koje je provela agencija Hendal i koje je pokazalo da je više od polovice građana Hrvatske, njih 62 posto, za vrijeme pandemije covid-19 češće koristilo digitalna rješenja nego prije, s tim da većina njih planira nastaviti pojačano koristiti takve usluge.

Istraživanje je pokazalo i da građani čak pet puta češće koriste digitalna rješenja u bankarstvu u odnosu na osiguranja.

To pokazuje, kako je istaknuto, kako na tržištu osiguranja postoji velika potreba i prostor za digitalnim inovacijama.

Rast broja osiguranja

Inače, podaci Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO) za prvih osam mjeseci pokazuju rast bruto premije neživotnih osiguranja za 3,7 posto, na 5,46 milijardi kuna. 

Najzastupljenija vrsta osiguranja u neživotnim osiguranjima je osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa zaračunatom bruto premijom krajem kolovoza od 1,72 milijarde kuna, što je na godišnjoj razini porast od 9,74 posto.

U sklopu osiguranja od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, najveći udio ima obvezno osiguranje vlasnika odnosno korisnika motornih vozila od automobilske odgovornosti za štete nanesene trećim osobama, s iznosom premije od 1,63 milijarde kuna ili 9,91 posto više nego u kolovozu 2019. godine.

U prvih osam mjeseci ove godine sklopljeno je 1.633.288 polica, što je 16.873 police ili jedan posto više nego u istom razdoblju lani. Prosječna premija u obveznom autoosiguranju iznosila je 1.000,26 kuna, što je na godišnjoj razini više za 8,8 posto, podaci su HUO-a.

Pročitajte više