Dobit Zagrebačke pivovare veća za 19%

TIJEKOM prvih šest mjeseci ove godine, neto dobit Zagrebačke pivovare uvećana za 19% u odnosu na isto razdoblje 2004. godine.

Tijekom prvih šest mjeseci 2005. godine, Zagrebačka pivovara ostvarila je 3% manji ukupni prihod u usporedbi s istim razdobljem 2004. godine, što je u skladu s padom prodaje cijelokupne industrije piva uzrokovane lošijim vremenom i primjenom odredbe o "0 promila" Zakona o sigurnosti na cestama koji je još uvijek na snazi.

Istovremeno, Zagrebačka pivovara uvećala je neto dobit za 19% u odnosu na prvih šest mjeseci 2004. godine.

Tržišni udio Zagrebačke pivovare na hrvatskom tržištu i dalje je 2,5 puta veći od sljedećeg konkurenta, a iznosi 43,6%.

U proteklom radoblju izniman napredak ostvario je Becks, najprodavanije njemačko pivo u svijetu. Becks bilježi rast od 132% u odnosu na 2004., na čiji uspjeh je svakako utjecala snažna integrirana marketinška kampanja.

Uslijed Zakona o sigurnosti na cestama, Stella NA te Ožujsko Cool bilježe rast od 40%, odnosno 7,3% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Vodeći proizvodi u segmentu domaćeg specijalnog piva su Tomislav i Božićno pivo, dok su u segmentu uvoznih specijalnih piva Leffe, Hoegaarden i Belle-Vue Kriek. Ožujsko pivo je i dalje najprodavanije pivo u Hrvatskoj.

Pročitajte više