Jedan od najvećih svjetskih touroperatora spaja Kvarner s Britanijom

Screenshot: TUI Sensimar Croatia

JEDAN od najvećih svjetskih touroperatora TUI UK u suradnji s hrvatskim partnerima planira širenje pokrivenosti Hrvatske te za iduće ljeto najavljuje uvođenje letova na Zračnu luku Rijeka iz Manchestera i londonskog Gatwicka, što objašnjava rastom potražnje za hrvatskim destinacijama.

Najavu tih letova nedavno je prenio jedan od najpoznatijih britanskih poslovnih magazina za turističku industriju Travel Weekly, koji piše da će TUI UK tjedne letove prema riječkoj zračnoj luci obavljati putem svog prijevoznika TUI Airways, i to od 23. svibnja 2019.

Time će TUI, kako se najavljuje, turiste dovoziti na Kvarner, uključujući Rijeku te otoke Krk, gdje se i nalazi riječka zračna luka, i Rab, do kojeg vozi trajekt, za koji će cijena biti uključena u cijenu odmora.

Na Rabu odmaralište za odrasle

U vezi Raba se napominje da TUI na tom otoku nudi novo odmaralište za odrasle TUI Sensimar Carolina, kao i dva hotela Platinum, dok za Krk spominju tri hotela, uključujući i hotel Corinthiju u Baškoj, kojom upravlja kompanija Valamar Riviera.

Travel Weekly pritom prenosi i izjavu direktora TUI UK za proizvode Marka Halla koji ističe da su "uzbuđeni što pokreću još jedno zanimljivo i drugačije odredište za klijente", napominjući i da su "predani turistima ponuditi najbolja turistička iskustva širom svijeta, a kako se Hrvatska pokazala krajnje popularnom kod kupaca u Velikoj Britaniji vjerujemo da će novi dodatak portfelju TUI-ja biti uspješan".

Strateško značenje

Povodom najava tih letova TUI-ja na Kvarner u 2019. iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) su potvrdili da su oko toga iz TUI-ja kontaktirali ured predstavništva HTZ-a u Londonu tražeći dodatne informacije o regiji Kvarner te promotivne materijale.

"Odluka TUI-a o širenju aviolinija rezultat je dugogodišnje suradnje, a to za hrvatski turizam u cjelini ima strateško značenje, posebice za regiju Kvarnera, koji do sada nije bio povezan s tržištem Velike Britanije", ističu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Strateške promotivne kampanje

Najavljuju pritom i da će HTZ uskoro objaviti i javni poziv za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2019. te da vjeruju da će se i TUI, kao jedan od partnera zainteresiranih za taj oblik suradnje, javiti na taj natječaj.

"S TUI-jem na isti način surađujemo i u ovoj godini, a radi se o kampanjama na tržištima Beneluksa, Francuske, Skandinavije, Rusije i Velike Britanije. To je i dio strateških ciljeva HTZ-a za ovu godinu kojima se Hrvatska želi pozicionirati kao atraktivna cjelogodišnja turistička destinacija, vrlo dobro prometno povezana, posebice u kontekstu aviolinija, koje su i ključni segment značajnijeg produljenja turističkog prometa na razdoblja pred i posezone", kažu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Podsjećaju da je upravo s tim ciljem ove godine prvi puta proveden program strateških projekata za suradnju s avioprijevoznicima i organizatorima putovanja iz inozemstva, te da su pozitivni efekti vidljivi kroz povećanje broja novih avio prijevoznika i letova u domaćim zračnim lukama od oko 25 posto, a produžena je i sezona letova.

Porast od sedam posto

"TUI u ovoj godini u ljetnom rasporedu letenja s tržišta Velike Britanije prema Hrvatskoj ima osam aktivnih charter linija, pa je tako Pula povezana s Londonom, Manchesterom, Birminghamom, Bristolom, Edinburghom i Nottinghamom, dok je Dubrovnik povezan s Newcastleom i Nottinghamom", kažu iz HTZ-a.

Dodaju da je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta Velike Britanije u Hrvatsku došlo 715 tisuća turista, koji su ostvarili 3,7 milijuna noćenja, što je porast od 7 posto u odnosu na isto razdoblje 2017., a u tim brojkama udjel imaju i aktivnosti TUI UK.

Pročitajte više