NAKON NEUSPJEHA U DALMACIJI "TERME ČATEŽ" MOŽDA U HRV. ZAGORJU

Nakon neuspjeha da kupe hrvatski turistički lanac "Sunčani Hvar", što je rezultiralo poznatom aferom i poništavanjem natječaja u hrvatskoj vladi, najmoćnija slovenska turistička tvrtka "Terme Čatež" možda će se povezati sa svojim najjačim slovenskim konkurentom da bi došla u vlasništvo Tuheljskih toplica.

Ljubljanska burza zaustavila je u četvrtak poslovanje dionicama Termi Čatež nakon što je poslovni list "Finance" objavio vijest da je direktor te tvrtke Borut Mokrovič zainteresiran za kupnju 28 posto dinica Termi Olimia, kupališno-bazenskog i hotelskog kompleksa u Podčetrku, na samoj slovensko-hrvatskoj granici.

Kao što je poznato, Terme Olimia jedini su interesent za kupnju i obnovu Tuheljskih toplica. O tome je prije više mjeseci direktor Olimije Zdravko Počivalšek potpisao protokol sa stečajnim vijećem Privrednog suda u Zagrebu, a za Tuheljske toplice je spreman dati oko 3 milijuna eura.

Najveći vlasnici u Termama Olimia početkom tjedna su, međutim, odbili dati suglasnost za potrebnu dokapitalizaciju koja bi to omogućila. Riječ je o najvećim vlasnicima - Kapitalskoj družbi, Krekovoj družbi i Slovenskim željeznicama (koje u Podčetrtku imaju 28 posto dionica).

Mokrovič u četvrtak na konferenciji za novinare nije neposredno potvrdio spomenute vijesti, ali je iznio više podataka koji govore o dobrim poslovnim referencijama Termi Čatež i njegovim ambicijama da u idućih nekoliko godina u cijelosti ovlada slovenskim turističkim tržištem, pa i tržištem kupališnog i liječilišnog turizma u susjednim državama.

Mokrovič je rekao da su u prvih pet mjeseci ove godine povećali svoje prihode za 16 posto, a broj noćenja za 9,2 posto, te ostvarile skoro četvrtinu noćenja zabilježenih u tom razdoblju u svim slovenskim liječilištima i termama, a stabilnu poslovnu politiku namjeravaju dograđivati planskim investiranjem i povećanjem broja dioničara. Strategija širenja Termi Čatež odnosi se na Sloveniju i inozemstvo, rekao je Mokrović.

Trenutačno se Terme Čatež bave projektom otkupa kompleksa u okviru dvorca Mokrice, gdje će u iduće dvije godine uložiti 10 milijuna eura, osobito u program širenja golf igrališta. Razvijat će i svoje kapacitete u Portorožu, Sarajevu i Novalji. Uspjeh poduzeća Mokrović je pojasnio formulom "odlična kvaliteta, konkurentne cijene, agresivni marketing".

Pročitajte više