Puljkova vlast se hvali u plaćenom oglasu u novinama. Kažu da je to dogovorio Opara

Foto: FaH/Slobodna Dalmacija

U SPLITSKIM dnevnim novinama danas je preko cijele 13. stranice objavljena Mjesečna inventura gradonačelnika u kojoj su pod grbom grada otisnuti tri nepotpisana teksta i šest fotografija o redovnim gradskim komunalnim aktivnostima. U tekstu pod nadnaslovom Očistimo grad i naslovom Akcija Čistoće, komunalnog redarstva i građana Splita doznali smo da su Grad Split i Čistoća počeli provoditi akciju čišćenja Splita na ukupno 396 lokacija te da je cilj do 15. srpnja potpuno očistiti gradske javne površine od mikrodeponija, kao i temeljito počistiti prostore oko kontejnera i zelenih otoka.

S desne strane su dva manja teksta: gornji, pod nadnaslovom Novi natječaj transparentan i naslovom Poništen natječaj za zakup poslovnih prostora prostora, te donji, s nadnaslovom Nova regulacija prometa oko Marjana i naslovom Ispunjeno obećanje i povećana sigurnost građana, informiraju o nečemu što je već poznato javnosti. Da je nova Gradska uprava, predvođena gradonačelnikom Ivicom Puljkom, poništila natječaj jer su uočene manjkavosti u dokumentaciji te da oko Marjana odnedavno mogu prometovati samo osobe s važećom vinjetom javne ustanove Park-šume Marjan.

Samopromoviranje tuđim novcem

Učinilo nam se neobičnim da Gradska uprava, koja je najavila racionalniji odnos prema javnom novcu, isti troši na samohvalu u medijima odabranima po čudnim kriterijima, tj. da se samopromovira tuđim novcem. No iz Gradske uprave doznali smo da je riječ o samoreklamiranju ugovorenom u mandatu bivše vlasti, s kojim nemaju namjeru nastaviti. 

"Mjesečna inventura gradonačelnika objavljena 25. lipnja 2021. godine u dnevnom listu Slobodna Dalmacija dio je polugodišnjeg ugovora koji je s Hanza Medijom sklopio Grad Split, potpisao gradonačelnik Andro Krstulović Opara, a koji je na snazi do 30. lipnja 2021. godine. Ukupna vrijednost polugodišnjeg ugovora je 198,700.00 (od siječnja do lipnja), a za mjesec lipanj obuhvatila je spomenutu inventuru i čestitku povodom Dana antifašističke borbe. Ugovor istječe 30. lipnja, neće se potpisivati novi te ubuduće više neće izlaziti mjesečna inventura", odgovor je koji smo dobili iz Grada Splita.

Na što je utrošeno skoro 200 tisuća kuna?

Od skoro 200 tisuća kuna, koliko je Split koštalo samoreklamiranje u lokalnom dnevnom listu, na šest gradonačelnikovih mjesečnih inventura, objavljivanih redovito od početka godine, utrošeno je 90 tisuća kuna - za svaku, dakle, po 15 tisuća - dok su mjesečne inventure na portalu ukupno koštale 43.200 kuna, tj. 7200 kuna svaka. Objavu za Dan grada u novinama i na portalu platili smo 30 tisuća kuna, a čestitke za Uskrs, Dan državnosti i Dan antifašističke borbe po 3500 kuna - ukupno 10.500. Grad nije realizirao nespecificirani trošak od 25 tisuća kuna za Adriatic Times, digitalni besplatni dvojezični magazin za strane turiste.

Pročitajte više