FOTO Brabus predstavlja zvijer plemenitih korijena
TUNING kuća poznata po radikalnim preradama doslovno je uklonila oznake plemenite marke s Otoka i od automobila stvorila prave zvijeri. Naravno, uz coupé je ponuđen i kabriolet.
Mnogi su Bentley Continental u svojoj najopakijoj izvedbi smatrali svojevrsnim izopćenikom iz elitne i nadasve plemenite game britanske marke. U Brabusu su ga objeručke prihvatili i podarili mu svoje prezime.
A to sad znači da je nekoć plemenitaš sada zvijer koja puca od snage, a kiti se karbonom, agresivnijim izgledom i ekskluzivnim detaljima. I dakako, znatno višom cijenom.
Brabus je ozbiljno proširio svoj program tako što je Bentley uveo u središte svoje ponude, umjesto da posao prepušta Startechu, koji je dosad bio zadužen za prerade modela iz Crewea. Pod njihovom oznakom sada nastaju modeli 900 Superblack Coupé i 900 Cabriolet, temeljeni na najnovijim Continental GT i GTC, kojima je snaga podignuta na ukupno 900 KS i 1100 Nm.
Uz povećanje snage, oba modela dobila su i cijeli paket vizualnih i materijalnih dorada, od obilnih karbonskih detalja do prošivenih kožnih presvlaka i novih kovanih naplataka.
Transformacija počinje s 22-inčnim Monoblock ZM Platinum Edition kovanim naplatcima u crnoj boji. Tu je i kompletan karbonski bodykit s novim prednjim dodatkom odbojnika, redizajniranim otvorima za zrak, diskretnim stražnjim spojlerom i difuzorom koji sada udomljuje četiri ispušne cijevi. Potonje su spojene na ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s aktivnim zaklopkama.
Uklonjen je svaki Bentleyjev znak i sva obilježja marke, uključujući i poznati krilati B, koji je zamijenjen karbonskim umetkom na poklopcu motora i na poklopcu prtljažnika.
Kabina je potpuno presvučena prošivenom i perforiranom kožom, uključujući i prtljažnik. Ugrađeni su reljefni Brabusovi B-logotipi, kao i karbonski umetci na armaturnoj ploči, oblogama vrata i pragovima.
Redizajnirani hibridni sklop
Plug-in hibrid zadržava standardni elektromotor, ali dobiva temeljito unaprijeđenu verziju 4.0 V8 biturbo benzinca. Ugrađena su dva posebno izrađena turbopunjača, karbonski usisni kolektor i novo mapiranje ECU-a. Time je ukupna snaga drastično porasla i uvela ovaj coupé u teritorij supersportskih automobila.
Takva snaga omogućuje sprint od 0 do 100 km/h za 2,9 sekundi kod oba modela, što je nekoliko desetinki brže od tvorničkih podataka. Najveća brzina elektronički je ograničena na 335 km/h u kupeu i 285 km/h u kabrioletu.
Brabus nije detaljno opisao dodatne intervencije na podvozju, osim ugradnje modula za spuštanje, kojim se visina vozila spušta za 20 mm. Napomenimo da Continental GT i GTC iz tvornice već dolaze s naprednim adaptivnim zračnim ovjesom.
A cijena?
Brabus 900 Coupé i 900 Cabriolet dostupni su kao potpuno nova vozila ili kao konverzijski paketi za postojeće vlasnike modela Continental GT i GTC.
Početne cijene šokiraju, čak i za Brabusove standarde. Kupe počinje od 489.200 eura, dok kabriolet stoji 538.800 eura, i to bez uključenog poreza. Za usporedbu, osnovni Bentley Continental GT Speed je oko 200.000 eura jeftiniji.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati