Prodano 2,5 milijuna Focusa
FORDOV najprodavaniji model, Focus, dostigao je prodajni rezultat od 2.5 milijuna primjeraka u Europi, a udio tvrtke na sveukupnom europskom tržištu od siječnja do rujna 2003. narastao je od 8.7 na 8.8 % unatoč općenito silaznom trendu.
Focus je i dalje Fordov najuspješniji model u 19 europskih zemalja s brojem prodanih jedinica od 373.400. U rujnu je u Europi prodano 42.500 Focusa što je bilo dovoljno da prijeđe brojku od 2.5 milijuna registriranih vozila od njegova lansiranja 1998. godine.
Ford Fiesta također je dostigla značajan uspjeh s prodajnim rezultatom od 260.400 vozila tijekom prvih devet mjeseci ove godine, što je za 31.300 jedinica više nego 2002.
Tržišni udio Fieste porastao je i sada iznosi 2.3 %. Uz to, Ford je prodao 81.500 Fusiona u razdoblju od siječnja do rujna 2003. godine potkrijepivši Fordov novi i inovativni pristup u segmentu malih automobila.
Do porasta u udjelu komercijalnih vozila doveo je Transit Connect s ukupnim brojem registracija od 36.700 do rujna.
Najuspješnija tržišta za Ford u Europi i dalje su Turska i Britanija s ukupnim udjelom od 16.8 odnosno 15.8 %. U Italiji, gdje je vodeći uvoznik i drži poziciju br.1 s Focusom, Ford je povećao svoj sveukupni tržišni udio na 9.1 % dok je u Španjolskoj Fordov udio povećan na 9.3 %.
Ford je dostignuo i rekordne razine prodaje u Grčkoj, Poljskoj i Turskoj.
Earl Hesterberg, Potpredsjednik za marketing, prodaju & servis pri Ford Europi rekao je: "Ponosni smo da Ford održava svoj tržišni udio u 2003. godini unatoč delikatnom europskom tržištu i jakoj konkurenciji. Naši rezultati bazirani su na snazi proizvoda, prvenstveno zbog kontinuirane prodaje na tržištu malih automobila i komercijalnih vozila. Održavamo ritam predstavljanja novih proizvoda s osvježenim Mondeom i potpuno novim modelom Focusom C-MAX. A i 2004. godine predstavit ćemo važne nove proizvode koji će zaokružiti našu obvezu 45 novih proizvoda u 5 godina."
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati