Volkswagen mijenja strategiju. U planu su električni modeli s produženim dosegom
VOLKSWAGEN je položio velike nade u električna vozila, ali već razmatra značajnu promjenu strategije. Iako je model ID.3 i ID.4 imao solidan početak, prodaja ostalih ID. članova ne ide u očekivanom smjeru. Nijemci sad ispituju mogućnost uvođenja električnih vozila s produženim dosegom za buduće limuzine i crossovere u Europi.
Novi investicijski plan
Priče i kombinacije koje stižu svakodnevno od automobilskih divova kada je riječ o električnim modelima, govore samo koliko je cijela situacija nategnuta. Očito je da nova era mobilnosti nije prošla kod kupaca, međutim proizvođači kao da to ne žele priznati, pa nude nove spasonosne opcije.
Najnoviji primjer je Volkswagen, koji razmatra mogućnost u sklopu priprema za novi petogodišnji investicijski plan, a više detalja očekuje se u ožujku sljedeće godine. Glasnogovornik tvrtke potvrdio je kako "prate razvoj tržišta i rezervirali su koncept produživača dosega za svoju buduću EV platformu." Naglasio je da će potražnja potrošača u konačnici odrediti kada i gdje će se takva vozila nuditi.
Tržište se okreće hibridima
Volkswagen nije usamljen u ovom razmišljanju oko "range extendera". Na tržištu se sprema val novih modela s produženim dosegom. Stellantis se priprema lansirati takve verzije, za početak u Jeep gami vozila.
Rješenje za domet i cijenu
Izvršni direktor Forda, Jim Farley, pohvalio je ovu tehnologiju, ističući kako kupcima pruža električno iskustvo bez anksioznosti zbog dometa. Prema njegovim riječima, još je važnije što ona omogućuje tvrtkama da ponude "električno vozilo koje je u potpunosti usporedivo s vozilom s motorom s unutarnjim izgaranjem (ICE) u smislu troškova."
Glavni razlog za to je što vozila s produženim dosegom koriste znatno manji i jeftiniji baterijski paket, jer se za dopunjavanje u vožnji oslanjaju na motor s unutarnjim izgaranjem koji radi kao generator.
Na kraju cijela priča opet ide na početak, odnosno kreće s benzinskom postajom.