YouTube proglasio "reklame desetljeća": Korisnici izabrali pobjednika
Screenshot: YouTube
NI KLINAC odjeven kao Darth Vader, ni reklama koja se bavi rodnim stereotipima nisu mogli potući reklamu koja se bavi "celebrity selfijima". Tako je reklama Turkish Airlinesa, pod naslovom "Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout" iz 2013. proglašena "reklamom desetljeća" na YouTubeu, a pobjednika su birali korisnici koji su ovaj video pogledali više od 140 milijuna puta, odnosno njihovi glasovi koji su odlučili da je video u kojem se Lionel Messi i Kobe Bryant uslikavaju, najbolji.
Na drugom je mjestu Volkswagenova reklama "The Force" iz 2011. u kojoj je glavni lik dječak u maski Darth Vadera, a koja broji oko 62 milijuna pogleda na YouTubeu.
Treće mjesto na ljestvici "reklama desetljeća" zauzeo je video "#LikeAGirl" brenda Always iz 2014., s 57 milijuna pogleda, a na četvrtom je mjestu reklama "The Epic Split feat. Van Damme" kompanije Volvo iz 2013. koja broji 79 milijuna pogleda.
Peto je mjesto pripalo reklami kompanije Dove pod nazivom "Real Beauty Sketches" koja je od 2013., kada je objavljena, do sad pogledana gotovo 66 milijuna puta. Lista "reklama desetljeća" objavljena je povodom obilježavanja desetog rođendana YouTubea.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati