20 zdravih pravila kojih bi se sve žene u tridesetima trebale držati

20 zdravih pravila kojih bi se sve žene u tridesetima trebale držati

Foto:123RF

U VAŠIM dvadesetima eksperimentirate sa svime.

Međutim, kad uđete u tridesete, vrijeme je da se prilagodite svijetu odraslih i prestanete varati vaše zdravlje. Evo 20 zdravih pravila kojih bi se sve žene u tridesetima trebale držati.

1. Pronađite dijetu koju volite


Stručnjaci kažu kako je najbolje doba za započinjanje dijete u 32. godini. Vjerojatno zato jer ste u vašim dvadesetima potpuno opušteni, dok u vašim četrdesetima počinjete manje brinuti za vaš izgled.

2. Pronađite trening koji volite

"Jedna od najvažnijih stvari u vježbanju koju možete napraviti je pronalazak treninga u kojem uživate jer ćete se njega najduže držati", kaže fitness instruktorica Samira Shuruk.

3. Poradite na Kegelovim vježbama

"Inkontinencija pogađa 40 posto žena i njeno liječenje košta milijarde dolara godišnje", kaže dr. Antonio Pizarro i dodaje kako bi žene u tridesetima trebale svaki dan raditi Kegelove vježbe, bar trideset ponavljanja dnevno.

4. Pregledajte dojke jednom mjesečno

"Žene u tridesetima bi trebale pregledavati grudi jednom mjesečno i prijaviti bilo kakvu bol, oteklinu, osip ili bilo koju drugu promjenu u zdravlju", kaže Pizarro.

5. Kreirajte sami vaša sredstva za čišćenje


Ne samo što ćete uštedjeti, već ćete spriječiti izlaganje kemikalijama.

6. Pripazite na unos kalorija

"Dosad smo učili kako nam je potrebna uravnotežena dijeta od 2 tisuće kalorija, međutim, kako starimo, potrebno nam je manje kalorija", kaže fitness stručnjakinja Brandy Yearous.

"Prema indeksu vaše težine, žena u tridesetima koja nije pretjerano aktivna treba 1600 do 1800 kalorija dnevno. U svakoj godini poslije tridesete smanjite sedam kalorija. Naravno, ako ste aktivni, potrebno vam je više kalorija pa pronađite ravnotežu u unosu", dodaje.

7. Pazite na vaša stopala


"Vježbajte vaša stopala", kaže Katy Bowmam, autorica knjige Whole Body Barefoot.

"Godine nošenja visokih peta uzrokuju dugoročne ozljede stopala i koljena, a izostanak vježbi za stopala ostavit će vaše tijelo na slabijim temeljima.

8. Naučite duže stajati

Učinite sve što možete kako bi manje sjedili. Sjedenje je loše za vaše zdravlje, čak i ako redovito vježbate.

9. Naučite povijest bolesti vaše obitelji

Znanje je moć i zato pokušavajte saznati što više o zdravlju vaše obitelji. Čak i ako vaša majka izbjegava pričati o bakinoj borbi s demencijom ili o ujakovoj depresiji, to vam može biti dobra prevencija za sretan i zdrav budući život.

10. Naučite se nositi s bijesom


S razlogom imamo emocije, zato ih koristite. Suzdržavanje od bijesa može dovesti do problema sa spavanjem, prema studiji objavljenoj u časopisu Psychosomatic Medicine, a dobro znamo što iscrpljenost može napraviti vašem zdravlju.

11. Uvijek nosite kremu protiv sunca


Samo zato što ne vidite sunce, ne znači da ono nije tu. Zaštitite vašu kožu od štetnih zraka kako biste smanjili rizik od raka kože.

12. Riješite se fast fooda

Vrijeme je da prekinete s cheeseburgerom. Samo pet dana na ovoj hrani poremetit će način na koji se vaše tijelo nosi s kalorijama.

13. Pijte vodu svako jutro

Čaša vode kad se probudite rehidrira vaše tijelo i priprema ga za novi dan.

14. Čistite zube zubnim koncem


Čišćenje koncem je jedna od važnijih higijenskih rutina koje redovito izbjegavamo. Ne radi se samo o uklanjanju ostataka hrane, već i plaka koji vam se stvara među zubima.

15. Manje gledajte TV

Jedno istraživanje pokazalo je da ljudi koji gledaju televiziju preko dva sata dnevno više jedu te više piju gazirana pića.

16. Prestanite s besmislenim prejedanjem


Vratite se prirodnoj ishrani i izbjegnite dodatne kilograme.

17. Prestanite pušiti


Žene koje prestanu pušiti prije četrdesete žive bar 10 godina dulje od onih koje ne prestanu.

18. Ne pijte da lakše zaspete

Bez obzira na to što mislite da ćete brže zaspati uz čašicu, alkohol dugoročno može uzrokovati nesanicu.

19. Odmaknite se od mobitela

Buljenje u mobitel prije spavanja može prouzročiti probleme u ulasku u dublje faze sna, kao i kraće zadržavanje u njima, piše Daily Mail.

20. Procijenite vaše veze

"Utjecaj negativnih veza ide dalje od utjecaja na samopouzdanje, one utječu na samo tijelo", kaže dr. Hoeard Rankin.

"Pod kroničnim stresom imunosni sustav se ruši, što dovodi do izloženosti brojnim bolestima", kaže on. Drugim riječima, riješite se toksičnih ljudi u vašem životu.
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara