Pekan orah: Zasitno voće koje se savršeno uklapa u svaki smoothie

Foto: Shutterstock, Instagram 

LJUBITELJI zdrave hrane odavno su upoznati s pekan orahom. Ova vrsta orašastog voća kod nas još uvijek nije dovoljno popularna i dostupna, no vrijeme je da se to ispravi.
 
Naime, samo 30 grama pekan oraha ima 2.6 grama proteina, 2.7 grama vlakana te 11-6 grama zdravih masnoća. Osim toga, tu je i vitamin E - prirodni antioksidans.
 
Ovo zasitno voće dodaj u bilo koji smoothie, te uživaj u bogatom okusu koji će te brzo zasititi, a tijelu dati potrebne nutrijente. 
 
Isprobaj neke od ovih napitaka:
 
1. Tostirani pekan orasi, datulje, bademovo mlijeko, kokosova voda, led, ekstrakt vanilije, cimet i morska sol.
 
 
2. Pekan orasi, muškatna mrkva, banana, maca prah, cimet, chia pudding, goji bobice.
 
 
3. Pekan orasi, cimet, bundeva, datulje, bademovo mlijeko i banana.
 
 
4. Bundeva, banana, datulje, kava, kakao, špinat, kokosova voda, cimet, goji bobice, borovnice i pekan orasi.
 
 
5. Pekan orasi, banana, zobene pahuljice, cimet, kakao, rižino mlijeko.
 
 
6. Pekan orasi, pahuljice od kokosa, kokosova voda, špinat, jagode, banana i mango.
 
 
7. Pekan orasi, cimet, kivi, višnje i komadići kakaa.
 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara