Ako ovako radite čučanj, bolje da ga ni ne radite

Ako ovako radite čučanj, bolje da ga ni ne radite

Foto: 123 rf

AKO neku vježbu radite pogrešno, nema ni potrebe da je radite.

Čučnjevi su svakako jedna od najpopularnijih
i najosnovnijih vježbi, a nepravilna izvedba ne samo da neće imati učinka, već može ugroziti vaše zdravlje, od raznih ozljeda koljena, leđa i slično.

Ako ovako izvodite čučanj, budite sigurni da ga izvodite krivo.

1. Radite čučnjeve iznad paralele

Osim što time smanjujete kvalitetu čučnja, tako ograničavate i njegovu izvedbu te cijeli pokret, što može dovesti do bolova u koljenu. Efikasnija izvedba čučnja podrazumijeva da prilikom čučnja bedra držite paralelno s tlom ili niže.

2. Dižete pete prilikom spuštanja u čučanj

Time stavljate pritisak na koljena te težinu usmjeravate prema naprijed.

3. Koljena vam se okreću prema unutra

To će opteretiti koljena i dovesti do oštećenja ligamenata. Koljena usmjerite u istom smjeru kao i nožne prste.

4. Grčite donji dio kralježnice tijekom izvođenja

Prilikom izvođenja čučnja vaša leđa moraju biti ravna. Sve suprotno od toga predstavlja ozbiljan stres za lumbalni dio, posebno ako radite s većim kilažama. Kilaže su dobre, no još je važnije pravilno izvođenje vježbe.

5. Radite čučnjeve na Smith mašini

Svaki čučanj koji radite s vlastitom težinom puno je djelotvorniji od onog napravljenog pomoću Smith sprave.

6. Podižete bokove brže od ramena

To dovodi do pritiska na donji dio leđa pa se pobrinite da dižete kukove i ramena u isto vrijeme.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara