Evo što stručnjakinja misli o desetodnevnom izazovu Jennifer Lopez

Evo što stručnjakinja misli o desetodnevnom izazovu Jennifer Lopez
Foto: Instagram

U slučaju da niste pratili vijesti iz svijeta fitnessa, možda ne znate da su se Jennifer Lopez i njen dečko Alex Rodriguez podvrgnuli desetodnevnom izazovu tijekom kojeg nisu konzumirali ugljikohidrate ni šećer. Na to su pokušali natjerati i svoje prijatelje i pratitelje na društvenim mrežama, međutim, to može imati posljedice na organizam.

“Naše tijelo preferira sagorijevanje ugljikohidrata za energiju i oni su jedan od najboljih izvora energije. Kada ih izbacite iz prehrane, tijelo traži drugi izvor te počinje sagorijevati masti i tada dolazi do stanja koje se naziva ketoza”, pojasnila je dijetetičarka Despina Hyde Gandhi za PopSugar.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Jennifer Lopez (@jlo)

To možda na prvu zvuči odlično, ali neće se svatko zbog toga osjećati dobro.

“Možete osjetiti umor, glavobolju i vrtoglavicu. Ljudi često izbacuju iz prehrane izvore ugljikohidrata poput kruha, tjestenine i riže, ali teško je potpuno ih izbaciti jer se nalaze i u nekom povrću”, dodala je.

Zbog toga je njen savjet ne slijediti primjer slavne pjevačice koja je najavila da će ovaj izazov ponoviti.

“Ako ne jedete ugljikohidrate uopće, morate se pozdraviti s voćem, mahunarkama i lećom, batatom i drugom hranom koja je ujedno i dobar izvor vlakana. Teško je nadomjestiti vlakna iz proteina, a povrće koje sadrži ugljikohidrate ujedno osigurava organizmu vitamine te minerale”, kaže Gandhi. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Alex Rodriguez (@arod)

“Mislim da ih ne treba u potpunosti izbaciti, već poraditi na tome da svaki obrok sadrži razumnu količinu svih nutrijenata”, poručuje. 

Preporuka Ministarstva poljoprivrede Sjedinjenih Američkih Država za odraslu osobu je unijeti minimalno 130 grama ugljikohidrata u danu.

S druge strane, izbacivanje procesiranog i rafiniranog šećera neće naškoditi organizmu.

“Jedna od prednosti je da ćete vjerojatno početi jesti više cjelovitih namirnica, a mogli biste biti i boljeg raspoloženja jer dodan šećer remeti razinu inzulina i zbog toga se osjećamo loše i umorno”, tvrdi Gandhi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Alex Rodriguez (@arod)

Međutim, kada iz prehrane izbacujete dobre ugljikohidrate poput slatkog krumpira i leće, a koji su tehnički gledano šećer, ne unosite vlakna koja potiču probavu i mogu vam pomoći da smršavite. 

Prema dijetetičarki, prirodni šećer poput fruktoze koja se nalazi u voću i laktoze koja se pojavljuje u mlijeku i jogurtu osigurava hranjive tvari u obliku minerala i proteina.

“Ako odlučite ne konzumirati takve stvari zato što sadrže šećer, tijelu ne osiguravate tvari koje treba”, ističe.

Zbog toga je njen zaključak ne podvrgavati se ovakvim izazovima.

“Umjesto da u potpunosti izbacujete iz prehrane neke nutrijente, provjerite hranite li se zdravo, konzumirajte vlakna i dobre ugljikohidrate, a izbacite rafinirani i dodani šećer”, savjetuje.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara