Gubitak suvišnih kilograma moguć je i bez strogih dijeta, upozoravaju stručnjaci

Gubitak suvišnih kilograma moguć je i bez strogih dijeta, upozoravaju stručnjaci
Foto: 123RF

UMJESTO da razmišljate o strogim dijetama, bilo bi bolje da posegnete za nekim drugim strategijama kako biste izgubili višak kilograma, savjetuju stručnjaci. Nekoliko takvih strategija podijelili su i za časopis Men's Health.

Promijenite fokus vježbanja

"Prestanite razmišljati o vježbanju kao jedinom načinu na koji ćete se riješiti nakupljenih kilograma. Razmišljajte radije o tome što vam sve dobrog vježba može donijeti. Prednosti vježbanja su višestruke i obično važnije od vašeg odraza u zrcalu", rekao je fizijatar Tom Holland.

Spavajte više

"Istraživanja su pokazala da su ljudi koji su noću spavali najmanje sedam sati jeli manje šećera nego prije. Druga je, pak, studija pokazala da su ljudi koji su spavali manje od toga jeli više i tako dobivali na težini. Ono čime vaše tijelo zaista želi biti nahranjeno jest san", rekao je Holland. 

Kad jedete, radite samo to

"Odložite sve uređaje i jedite pažljivo. Koncentrirajte se na obrok i nemojte jesti dok hodate", savjet je dijetetičarke Sharon Richter koja smatra kako je discipliniranost za stolom ključna ako želite izgubiti višak kilograma.

Sporo jedite

"Srećom, ne morate svaki zalogaj prožvakati sto puta, no mnoge su studije pokazale da sporo jedenje može utjecati na količinu onog što pojedete. Dobar trik da usporite je da odložite vilicu između zalogaja ili da ne uzimate sljedeći dok niste progutali ono što vam je trenutno u ustima", rekla je Richter.

Jedite zdrave masti tijekom dana

"Jedenje namirnica koje sadrže zdrave masti smanjuje želju za brzom i nezdravom hranom. Neka orašasti plodovi poput lješnjaka i oraha, ali i namirnice kao što je avokado budu vaš izbor", poručuje Richter.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara