Jednostavna vježba kojom možete popraviti držanje

Jednostavna vježba kojom možete popraviti držanje
Foto: 123RF

AKO često osjećate bol u leđima i vratu, jedan od mogućih razloga je nepravilno držanje.

“Nikad ne podcjenjujte snagu pravilnog držanja”, kaže trenerica poznatih Nadya Fairweather i otkriva jednostavnu vježbu koju možete izvoditi bilo gdje, a koja će vam pomoći da budete uspravniji i smanjite bol.

Sjednite ili stanite ispravno. Počnite kružiti s oba ramena istovremeno unazad. Nakon pet krugova, zadržite ramena straga pa dolje nekoliko sekundi. Potom ponovite još pet puta. Dišite normalno izvodeći ovu vježbu, a ako vam nije naporno, ponovite vježbu još nekoliko puta.

Fairweather napominje kako je vježbu potrebno izvoditi svakoga dana i kako vam glava i pogled uvijek moraju biti usmjereni naprijed.

Nutricionistica Shona Wilkinson kaže kako i prehrana utječe na držanje.

“Jedite konzervirane sardine. One su bogate omega-3 masnim kiselinama, kao i EPA i DHA koje djeluju kao protuupalni lijekovi. Većina bolova u vratu je uzrokovana upalom. Osim toga, sitne kosti sardine su dobar izvor kalcija koji godi našim kostima i držanju”, pojašnjava Wilkinson.

Preporučuje i borovnice bogate antioksidansima, kao i sir parmezan koji obiluje kalcijem i dobar je izvor proteina.

“Nemojte kupovati već nariban parmezan, nego sir u komadu i naribajte ga sami”, savjetuje nutricionistica.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara