Zašto je banane najbolje jesti navečer?

Zašto je banane najbolje jesti navečer?

Foto: Instagram 

VEĆINA ljudi krivo razmišlja o bananama pa ih zato uglavnom jedu u krivo vrijeme. 

Netko ih najviše voli jesti ujutro jer su zasitne i brzo podižu razinu energije. Netko je pak skloniji u bananama uživati tijekom dana, u međuobrocima, ali stručnjaci sada kažu nešto što većina nas nije znala. 

Banane su odličan izvor energije, super saveznik u dijetama, ali što se bliži noć, to je njihova moć učinkovitija. 

Je li vas to iznenadilo? 

Banane su, ponovimo, odličan izvor energije, hranjive su i zapravo predstavljaju sve što ljudskom organizmu treba u jednom obroku. Proteini, ugljikohidrati, vlakna, vitamini, minerali - banane imaju sve.  

 

#junglesneakpeek Infodag, we are ready for you #howest #communicatiemanagement #eatbananas

A post shared by Communicatiemanagement Howest (@communicatiemanagement) on

Međutim, ne djeluju isto, s obzirom na to u koje doba dana ih jedete.  

Ako je vaš izbor jutro, stručnjaci će vam rado objasniti zašto to nije najbolje za vas. Uz sve što banane nude, one imaju i dosta kalorija zbog šećera koji vas ujutro neće razbuditi, nego ćete biti malo tromiji. 

Tijekom dana su dobar izbor, pogotovo nakon treninga, jer su bogate kalijem te dobro nadomještaju elektrolite izgubljene vježbom. Međutim, to nije sve što nam banane mogu dati. 

Sjetite se zašto nisu dobar izbor ujutro i odmah će vam postati jasnije zašto ih je dobro jesti navečer. Tada će vas smiriti, ublažiti nesanicu, opustiti mišiće, a sve zbog toga što su, uz sve već navedeno, bogate triptofanom koji pomaže organizmu da proizvede više serotonina koji će vas umiriti i omogućiti vam bolji san.  

Serotonin bismo mogli nazvati prirodnim antidepresivom, a što ga više tijelo proizvede, brže ćete se riješiti nakupljene nervoze, stresa, tjeskobe i bijesa.  

Dakle, serotonin će vas smiriti, ali ima tu još nešto što se ranije nije znalo o triptofanu. Otkrivena je poveznica da triptofan iz banana savršeno povećava i količinu melatonina, hormona koju regulira buđenje i spavanje te ljude brže uljulja u san.  

Uz sve navedeno, banane su bogate i magnezijem koji opušta umorne mišiće, što dodatno olakšava san. 

A bolji san vodi i boljoj liniji. To sigurno već znate. 

 

Sanatçı: Yuni Yoshida #banana #picoftheday #yuniyoshida

A post shared by Arsız Sanat (@arsizsanat) on

 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara