Najbolji trening za one koji se nikako ne mogu odlijepiti od kauča

Najbolji trening za one koji se nikako ne mogu odlijepiti od kauča

Foto: 123rf

ODLAZAK u teretanu zahtijeva previše truda i vremena, a upravo je to ono na što se nikako ne možete prisiliti dok se odmarate na kauču?

Bez brige, jer je i kauč dobar komad opreme s kojim ćete moći odraditi trening za cijelo tijelo, u pauzama televizijskog programa. Trening je osmislio Men's Healthov trener BJ Gaddour uz upute kako ga izvoditi.

Riječ je o treningu koji ne može biti jednostavniji, izvodi se opterećenjem vlastitog tijela, a trener tvrdi da je učinak sličan vježbanju s teškim utezima.

Sastoji se od 4 vježbe:

1. Single-leg Hip Thrust

Glava, gornji dio tijela i ramena neka vam počivaju na kauču, ruke raširite radi boljeg oslonca, jednu nogu savijenu u koljenu "ukopajte u pod", a drugu privucite prsima te tako podižite kukove.

2. Bulgarian Split Squat

Jednu nogu oslonite iza sebe na kauč te se spuštajte što je dublje moguće.

3. Feet-Elevated Pushup

Za ovu vrstu skleka noge podignite na povišeno (na kauč) te se tako spuštajte, u pravilnoj formi skleka.

4. Hands-Elevated Pushup

Noge ostavite na podu, a ruke stavite na povišeno te tako napravite seriju sklekova.

Vježbe su zaista zamišljene kao trening u pauzama za reklame. Svaku vježbu izvodite 50 sekundi, a 10 sekundi se odmarajte s tim da prve dvije vježbe radite po 25 sekundi svakom nogom.

Potrudite se za vrijeme filma, serije ili utakmice napraviti barem tri serije, a idealno bi ih bilo izvesti pet.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara