Pet jednostavnih načina da zdravije ručate na poslu

Pet jednostavnih načina da zdravije ručate na poslu
Foto: 123RF

ZDRAVO i uravnoteženo se hraniti na poslu mnogima je teško. U nedostatku vremena posežu za sendvičima, dostavom ili drugom hranom koju u kratkom roku pojedu za radnim stolom i vraćaju se poslovnim obvezama. Postoji pet jednostavnih načina da se zdravije hranite u uredu.

The Guardian je objavio listu savjeta, među kojima stoji i "pažljivo birajte hranu, ne jedite za stolom i pokušajte odmah sagorjeti kalorije".

1. Sami pripremite ručak

Jednostavnije je i znate što jedete. Ostatke hrane od večere možete iskoristiti za hladnu salatu, kaže dijetetičarka Gillian Killiner. 

"Gotova hrana iz trgovine trebala bi biti zadnja opcija. Najčešće sadrži konzervanse, ulja i soli te vas neće opskrbiti energijom, nego ćete biti brzo ponovno gladni i nezadovoljni", pojasnila je.

2. Ne jedite za radnim stolom

Pronađite mjesto na kojem ćete pojesti ručak u miru, ako je moguće na otvorenom. Ako jedete za radnim stolom, ne napuštate radno mjesto i niste fokusirani na obrok.

"Posezat ćete za više hrane jer ne pratite koliko ste pojeli", kaže Killiner.

3. Odmah sagorite kalorije

Ako vaša pauza na poslu traje pola sata do sat vremena, imate vremena, osim za ručak, i za kratki trening. Istražite postoji li u blizini teretana koja nudi HIIT trening. Visoko intenzivni intervalni treninzi traju 20-ak minuta, a sagorijevaju hrpu kalorija. 

Ako niste raspoloženi za takvu aktivnost, prošećite.

4. Pijte pažljivo

Najzdravije je piti vodu, ali češće i u manjim količinama.

"Previše tekućine uz obrok može dovesti do nadutosti. Popijte pola litre vode 30 minuta prije ručka. Tako ćete smanjiti glad i pojesti manje hrane. Uz obrok se savjetuje popiti do 250 mililitara vode", upozorila je Killian.

5. Izbjegnite umor nakon obroka

Na umor nakon obroka utječe hrana koju konzumirate. Puno ugljikohidrata pojačat će vašu želju za drijemanjem.

"Vjerojatnije ćete posegnuti za slatkim da ubijete želju za snom. Zato za ručak birajte ribu, integralnu rižu, kvinoju i povrće te sjemenke i orašaste plodove", savjetuje dijetetičarka.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara