Pet loših navika koje vas sputavaju na putu do cilja i uništavaju uloženi trud

Pet loših navika koje vas sputavaju na putu do cilja i uništavaju uloženi trud
Foto: Instagram

PONEKAD dosljedno trenirate, ali vaga uporno pokazuje istu brojku. Nije čudno ako se pitate što se događa i što to usporava vaš napredak.

Dobra vijest je da su mogući uzrok tog problema neke navike na koje je prilično jednostavno utjecati. 

Ovo je pet najčešćih koje mogu usporiti napredak ili čak uništiti fitness rezultate koje ste ostvarili. 

1. Previše trenirate

Trener Kylie Richey s portala Muscle&Fitness kaže da mnogi ne vjeruju da je moguće previše trenirati.

“I meni je trebalo dugo da shvatim da treniranje samo jedne grupe mišića radeći iste vježbe dugoročno neće davati rezultate”, pojasnio je Richey. 

Kako dodaje, tijelo se lako privikne na jedan tempo nakon određenog vremena. Iako je određena vrsta treninga u početku možda davala odlične rezultate, s vremenom ćete stagnirati ako ne mijenjate intenzitet, broj ponavljanja ili ne modificirate vježbe koje izvodite.

2. Uvijek trenirate navečer

Kalorije sagorijevate i nakon što završite s treningom. Kad radite intenzivan kardiovaskularni trening, primjerice trčite ili plivate, narednih sedam do deset sati kalorije će se brže topiti.

S druge strane, kad legnete u krevet, rad metabolizma se usporava. Zato je vježbanje navečer, par sati prije spavanja, ponekad kontraproduktivno. 

Večernji trening zamijenite jutarnjim. Imat ćete više energije i kroz dan ćete se osjećati puno bolje.

3. Vjerujete da rezultate donosi spor, ali dosljedan rad

Trčite na traci pola sata? Ako je odgovor da, vjerujete da spor, ali dosljedan rad donosi rezultate. U tom slučaju, vrijeme je da iskušate petominutni sprint. Ako želite skinuti kilograme, vježbe koje izvodite vam moraju ubrzati srčani puls i trebale bi biti visokog intenziteta. 

Laganiji trening je dobar za opuštanje, ali ne i za vidljive rezultate.

4. Ne spavate dovoljno

Iako metabolizam sporije radi kad spavate, san je nevjerojatno važan faktor u mršavljenju i održavanju tjelesne težine. 

Nedostatak sna ljude čini umornima i depresivnima, a to može dovesti do povećanog apetita. Neka vam osam sati sna u noći postane prioritet.

5. Ne pazite dovoljno na prehranu

Ubijate se u teretani pa mislite da vam se ništa neće dogoditi ako svakodnevno pojedete nešto za čime žudite? Neće, ali izostat će i rezultati. Upravo vas prehrana može sputavati na putu do željenog cilja. Ona je važna koliko i kretanje. Hranite se zdravo, naporno trenirajte, eliminirajte loše navike i transformirat ćete tijelo i um.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara