Šest razloga zbog kojih možda ne vidite fitness rezultate za kojima žudite

Šest razloga zbog kojih možda ne vidite fitness rezultate za kojima žudite
Foto: 123RF

NAPORNO vježbate, ali rezultati izostaju? To može prilično frustrirati.

Vrijeme je da promislite o tome da počnete učinkovitije koristiti vrijeme. Uz nekoliko jednostavnih promjena mogli biste popraviti fitness rutinu i tako doći do toliko željenih rezultata.

1. Slijedite plan

Plan je ključan za postizanje rezultata. Omogućit će vam da isplanirate vježbanje uz druge obveze koje imate u danu. Također, pomoći će u praćenju radite li sve kako ste i zacrtali. Ako nemate plan, lako možete izostaviti neke vježbe, a on je efektan način da se ipak svega što ste zamislili pridržavate.

Naredni tjedan planirajte tijekom vikenda kada imate više vremena i kada ste opušteniji. 

2. Promijenite rutinu

Ako ste trčeći izgubili kilograme, a sada mjesecima nema rezultata, nemojte se iznenaditi. Stručnjaci kažu kako povremeno treba izmijeniti rutinu.

“Ako trčite na traci, dodajte vježbe otpora. Uključite dizanje utega. Ne bojte se promjena”, savjetuju stručnjaci.

3. Uzmite dan odmora

Na rezultate može utjecati i nedovoljno odmora. Ako se tijelo bori s previše fizičkog stresa, rezultati bi mogli izostati.

Dva dana odmora trebala bi biti minimum za svakoga tko redovito vježba, kažu stručnjaci.

“Ako ste vrlo aktivni i iskusni vježbači, razmislite o aktivnom odmoru poput joge slabijeg intenziteta ili šetnje”, kažu.

4. Hranite se ispravno

Nakon tjelovježbe, nemojte zaboraviti na vitalne makronutrijente. Nahranite tijelo proteinskim shakeom, bananom, jogurtom ili svježim voćem.

5. Budite uporni

Vježbanje, posebno u početku, može biti naporno. Ako rezultati izostaju, nemojte odustati. Promijenite tempo i otkrijte što je djelotvorno za vaše tijelo jer ne reagiraju svi jednako na iste vježbe.

6. Nastavite se kretati

Ako posjećujete teretanu dva puta tjedno, rezultati će doći sporije. Budite aktivni svakodnevno. Koristite stepenice, ubrzajte hod, doma napravite nekoliko vježbi uz bućice, čučnjeve, trbušnjake ili sklekove.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara