Thorov dvojnik otkrio da su spavanje i proteinski doručak ključ mišićavog tijela

Thorov dvojnik otkrio da su spavanje i proteinski doručak ključ mišićavog tijela
Foto: Instagram

TRENER koji je bio dvojnik Chrisa Hemswortha u ulozi Thora zna kako doći do tijela iz snova. Dobra vijest je da za to nećete nužno morati provesti sate u teretani.

Bobby Hollan Hanton se već u dobi od četiri godine počeo baviti gimnastikom. Kao tinejdžer je poluprofesionalno igrao nogomet, a onda je godinama trenirao ronjenje, kick-boks, parkour i akrobatiku, pa čak i skakanje po trampolinu. Ako se pitate zbog čega, imao je dobar cilj. Dobio je ponudu da postane dvojnik slavnog glumca Chrisa Hemswortha.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Bobby Holland Hanton (@bobbydazzler84)

Osim Thora, bio je i Batman u nekim scenama umjesto Christiana Balea, Captain America umjesto Chrisa Evansa, Green Lantern umjesto Ryana Reynoldsa i James Bond umjesto Daniela Craiga, a radio je i na hitovima kao što su "Game of Thrones", "Harry Potter", "Wonder Woman" i "Star Wars".

Prema Hantonu, najvažnije je biti odlučan i dosljedan.

"Ako želite vidjeti rezultate, morate se pridržavati rasporeda treninga. Za pravi napredak trebate u početku provoditi barem četiri dana u tjednu u teretani, kao i polako povećavati intenzitet vježbi jer se tijelo brzo navikne na ritam koji mu zadate", pojasnio je za Daily Mail.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Bobby Holland Hanton (@bobbydazzler84)

Što se njega tiče, optimalno vrijeme za trening je 30 do 40 minuta.

"Radim najviše HIIT vježbi, a to je zapravo polusatni kružni trening. Ako imate užurban životni ritam, to je savršen odabir", smatra Hanton i napominje da obavezno povećate unos proteina tijekom doručka.

"Vaše tijelo je poput automobila i treba ga ispravno nahraniti. Za doručak preporučujem unos proteina i zdravih masti. Jedna od ideja su avokado i poširana jaja", kaže.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Bobby Holland Hanton (@bobbydazzler84)

Osim što smatra da je važno pred sebe postaviti realne ciljeve, Hanton ističe važnost kraćih odmora tijekom dana.

"Ovo će vam se činiti teško, ali ako imate mogućnost odspavati 15 do 20 minuta u danu, onda savjetujem da to i učinite. Tijelo će se resetirati, a za to mu je dovoljno 15 minuta. Ako imam mogućnost odspavati četvrt sata nakon treninga, uvijek to učinim", zaključio je.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara