Tip pokušao napraviti 2020 sklekova u jednom danu, pogledajte je li uspio

Tip pokušao napraviti 2020 sklekova u jednom danu, pogledajte je li uspio
Foto: Instagram, Youtube

FITNESS trener Will Tennyson poznat je po svojim vježbama i izazovima koje objavljuje na istoimenom YouTube kanalu, no 2020. godinu htio je započeti jednim doista velikim izazovom. U videu naslova Novogodišnja odluka prikazuje kako je pokušao u jednom danu napraviti 2020 sklekova.

Na samom početku upozorio je gledatelje da ne pokušavaju ništa slično kod kuće, a onda krenuo s izvođenjem setova od 101 skleka. Za zadani cilj trebalo mu je 20 setova.

"Je li ovo glupa ideja? Je. Hoće li mi stradati prsni mišići? Vjerojatno", kaže Will prije početka prvog seta koji je uspio završiti za samo 3 minute i 16 sekundi. Do četvrtine zadanog broja stigao je bez većeg problema, no nakon 600 sklekova već se može primijetiti koliko mu je upaljen prsni koš.

"Bole me tricepsi, steže me prsni koš, ne mogu se ni ispraviti bez da me počne grčiti", čuje se kako Will govori u snimci.

Nakon 1414 sklekova, Will više nije mogao izdržati ritam od 101 skleka u setu pa smanjuje broj sklekova na 50 za ostatak dana, a željenu brojku dostigao je taman prije ponoći.

"Fitness je putovanje, a ne destinacija", kaže Will dajući osvrt na svoj pothvat i dodaje: "U vrijeme dok sam bio pretio, ovo je nešto što bi mi bilo drago da sam znao jer sam tada bio uvjeren da je proces vježbanja samo alat za dolazak u kondiciju i zbog toga mi je bilo teško motivirati se. Fitness je težak i zahtijeva puno posla i napora, vjerujem da se svi možemo složiti oko toga. Zato vam je moj savjet da si ciljeve postavljate dan za danom, tjedan za tjednom i to će vam održati motivaciju i želju za promjenom."

Treba napomenuti da je ovakav pothvat dosta opasan i nosi ozbiljne rizike. Iako se na prvu može činiti zabavnim, ovo je zadnja stvar koju vaše tijelo treba.

Prema uredniku fitness rubrike Men's Healtha Ebenezeru Samuelu, ako već morate probati ovakav izazov, radije pokušajte vježbe s bučicama poput savijenih redova, produžetaka leđa ili obrnutih bučica. Možda neće izgledati toliko dobro, ali će imati mnogo bolji učinak na vaše tijelo.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara