Trener Jennifer Aniston otkrio što glumici savjetuje da radi prije treninga

Trener Jennifer Aniston otkrio što glumici savjetuje da radi prije treninga
Foto: EPA-EFE

TRENER holivudske glumice Jennifer Aniston, Leyon Azubuike gotovo svakodnevno se susreće s pitanjem kako dovesti tijelo u formu kojom se može pohvaliti njegova najpoznatija klijentica. No ono što najviše zanima osobe koje mu se javljaju jest kako se treba hraniti prije treninga.

Savjet koji im je dao primijenila je i sama Aniston.

“Ne smijete razmišljati samo o tome što ćete jesti prije treninga. Tijelo tretirajte dobro cijelo vrijeme. To znači da dovoljno spavate (više od sedam sati), jedete nutritivno bogate namirnice, uključite puno zdravih ugljikohidrata, lisnatog zelenog povrća i, najvažnije, konstantno hidrirate organizam”, kaže Azubuike.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Leyon Azubuike (@leyon)

Kako tvrdi, najveća zabluda je da treba piti kada osjetimo žeđ.

“Tada je kasno. Pit ćete dok ne osjetite da ste puni. Ako iskapite bočicu vode prije treninga, osjećat ćete se teško, puno i tromo do kraja. Umjesto toga planirajte. Trebali biste piti vodu danima prije treninga”, savjetuje.

Ono u čemu ohrabruje i Aniston je da bira zdrave masti.

“Volim avokado, kokosovo i riblje ulje. Što se ugljikohidrata i proteina tiče, svatko treba unos prilagoditi svojoj težini, tjelesnoj aktivnosti i životnom stilu. Ja unosim 1,7 grama ugljikohidrata i dva grama proteina po kilogramu tjelesne mase kako bih mogao graditi mišićnu masu”, pojašnjava.

Otprilike sat vremena prije trčanja slavni trener pojest će namirnice koje će njegovom tijelu osigurati dovoljno energije.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Leyon Azubuike (@leyon)

“To su, primjerice, žličica maslaca od kikirikija, malo kruha i pola banane”, dodaje.

Međutim, ono što obavezno želi istaknuti jest da je svaka osoba individualna i da na nekoga neće djelovati ono što je dobro za Aniston.

“Treba vremena da otkrijete što je za vas dobro. Zapisujte kako određena hrana djeluje na vas tijekom treninga. Vodite dnevnik prehrane, osjećaja i spavanja. Možda ne morate uvijek kriviti hranu za to što nemate energije. Postoje i razlozi kao što su loš san, kišno vrijeme i drugi”, upozorio je.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara