Trener slavnih otkrio vježbe koje morate raditi ako želite veću stražnjicu

Trener slavnih otkrio vježbe koje morate raditi ako želite veću stražnjicu
Foto: 123RF

OK, možda ni nakon vježbanja neće izgledati baš poput stražnjice Kim Kardashian, ali vrijedi pokušati...

Ako ste se već pomirili s činjenicom da vas geni nisu počastili "brazilskom" guzom i prestali se nadati da će se stvari ikada promijeniti, još uvijek postoji šansa da oblikujete, ali i povećate svoju stražnjicu.

Naravno, uz pomoć nekoliko vježbi.

Toniranje stražnjice podrazumijeva aktivaciju nekoliko različitih grupa mišića oko stražnjice i mišića natkoljenice. Osim toga, pametno bi bilo obratiti pozornost i na vanjske i unutrašnje mišiće bedara, kao i kvadricepse.

No teoretski dio ionako već znate, ali što je s praktičnim? O tome sve zna trener slavnih Gunnar Peterson.

"Trebali biste radili brojne varijacije čučnjeva i mrtvog dizanja. Mrtvo dizanje ionako već radite i kada toga niste svjesni", objasnio je Peterson za Popsugar navodeći primjer podizanja stvari s tla.

Evo za koje konkretne vježbe smatra da će vam pomoći učvrstiti i povećati stražnjicu:

Rumunjsko mrtvo dizanje

Rumunjsko mrtvo dizanje ili mrtvo dizanje ravnih nogu fokusira se na "zadnju ložu". Prilikom njegovog izvođenja leđa trebaju ostati ravna, a savijanje treba dolaziti iz torza. Odnosno, umjesto savijanja koljena, noge trebaju ostati ukočene za vrijeme ponavljanja.

Čučnjevi

Postavite noge u širini ramena, a ruke sa strane ili ispred tijela. Polako savijajte koljena i gurajte kukove natrag, dok tijelo spuštate koliko god možete ili dok vam bedra ne budu paralelna s podom. Pete moraju ostati čvrsto na podu. Tijekom cijele vježbe prsa trebaju biti uspravna, a leđa se samo blago savijaju.

Iskorak

Treneri fitnessa ovu vježbu zovu kraljicom za mišiće stražnjice, a što veći iskorak napravite to će biti veći utjecaj na stražnjicu.

Stražnju nogu održavajte na prstima i ruke oslonite na bokove. Spuštajte je dok natkoljenica prednje noge ne bude paralelna s tlom, a koljeno prednje noge ne smije prijeći zamišljenu liniju prstiju. 

Kada savladate ovu vježbu možete u ruke uzeti bučice i tako pojačati intenzitet vježbanja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara