9ff GT9: Brži i od Veyrona
U HVALJENOJ tunerskoj kući 9ff konačno mogu odahnuti. Njihov bolid GT9 je nakon višemjesečnih nastojanja uspio skinuti skalp donedavno nedodirljivom Veyronu.
Na službenom testiranju održanom prošlog mjeseca u Papenburgu, 9ff-ov bolid je postigao brzinu od 409 km/h. Pobjeda je mjesecima visila u zraku, jer su već prva mjerenja potvrdila kako GT9 bolje ubrzava od Veyrona. Naime, iako mu do 96 km/h treba pozamašnih 4,2 sekundi, 9ff-ov bolid ubrza do 300 km/h za 17,6 sekundi, što je za 0,6 sekundi brže u odnosu na Bugattija. Dovoljno da GT9 prekrstimo o Veyronkiller-a.
Iako konstruktori naglašavaju kako se radi o svjetskom brzinskom rekordu, GT9 je zaslužio "tek" drugo mjesto, a nekad nedodirljivi Veyron time pada na treće mjesto. Prvi je još uvijek SSC Ultimate Aero TT koji je u rujnu, također nakon nekoliko pokušaja, uspio preteći Veyrona. Postigao je brzinu od 411 km/h.
Da stvar bude zanimljivija GT9 se nalazi u prodaji. Planirana naklada je svega 20 primjeraka, koji su ponuđeni po cijeni od 592.620 eura. Recimo i kako se model zasniva na modelu 911 GT3, no valja imati na umu kako im je tek 2% dijelova zajedničko.
4,0-litreni twinturbo redni šest-cilindarski motor smješten je centralno, a razvija 736 kW/1001 KS i 964 Nm. Da, radi se o tehnološkom savršenstvu koje s punim pravom nosi plemenito ime. Primjera radi usis zraka je izrađen od slitine s 24-karatnim zlatom (zbog termičke provodljivosti). Također, automobil je produljen za 300 mm, dok mu je visina smanjena za 120 mm. Ukupna masa vozila lišenog elektronskih sigurnosnih pomagala je 1.326 kg.
Tvrtku 9ff utemeljio je Jan Fatthauer 2001. godine u Dortmundu, nakon što je zaključio kako mu tvrtka Ruf nedovoljno radikalnim proizvodima ograničava kreativnost. Mislio je da može još bolje, a to su potvrdili i posljednji rezultati. Tu ćemo stati i završiti jednom starijom snimkom automobila.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati