Gradski šminkeri u rukama tunera

TUNING kao sastavni dio automobilske industrije ne poznaje granice, a kad su u pitanju premiumi, pa čak i oni minijaturni, individualizacija automobila je oduvijek bila popularno i za vlasnike poželjno sredstvo izražavanja osobnih afiniteta.

Toga su itekako u AC Schnitzeru, tvrtki specijaliziranoj za BMW-ova vozila, a koja je još prošlog ljeta tržište obogatila svojom interpretacijom Minija Cooper S. Sada je na redu Clubman, svojevrsna karavanska izvedba Minija, u Hrvatskoj dostupna po cijeni od 22.500 eura.

Naravno, u pitanju je Clubman S izvedba pokretana moćnim 1.6 turbobenzincem. Njemu je snaga povećana sa 128 kW/175 KS na 166 kW/226 KS, a maksimalni okretni moment sa 240 na 285 Nm. U ponudi je i tzv. "paket snage" za dizelsku opciju. U tom slučaju snaga je porasla sa 80 kW/110 KS na 100 kW/136 KS.

Vratimo se mi kralju Minija. Schnitzerova prerada osim modifikacija motora iz domene mehanike obuhvaća novi ispušni sustav s dvostrukim završetkom, kao i dvije opcije ovjesa, set tvrđih opruga ili trkaći ovjes s mogućnosti podešavanja.

Pridodamo li svemu BMW-ov LSD (limited slip differential) i mogućnost ugradnje Mi1 17- i 18-inčnih naplataka jasno je da se radi o nešto radikalnijoj preradi dostojnoj JCW verzija.

U skladu sa situacijom je i estetika vozila. Izvana se automobil distancira aerodinamičnim setom spojlera, što donosi veću dozu agresivnosti, ali i optimizirano opstrujavanje zraka. U kabini što već u serijskoj izvedbi podiže lučenje adrenalina našlo se tek mjesta za poneki alu detalj i tepihe od velura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ništa manje atraktivan nije Fiat 500, bez obzira govorili o serijskom ili tuniranom automobilu. Kad je ovo drugo u pitanju prvi na popisu je Novitec, bar ako na trenutak zaboravimo na Abarth izvedbu, kao i Abarth Assetto Corse limitiranu izvedbu lansiranu na ovogodišnjem izdanju Mille Miglia.

Specijalista za modele iz ponude Fiatovog koncerna ponudom je obuhvatio snažniju benzinsku i dizelsku izvedbu.

Potonji, 1.3 JTD turbodizelaš nakon Novitecove kure razvija 61 kW/83 KS (+10 kW/13 KS) čime je skraćeno ubrzanje do 100 km/h na 11,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 165 km/h. Cijena modula je 399 eura.

U slučaju benzinca razlika je nešto drastičnija. 1.4 16V uz turbinsku pomoć razvija 96.4 kW/131 KS, dok je maksimalni okretni moment skočio sa 131 na 172 Nm. Sve to dovelo je do hvatanja stotke za samo 8,8 sekundi i maksimalnu brzinu od 198 km/h.

Osim modula za povećanje snage Novitec u ponudi ima sportski ispušni sustav, set spojlera te nekoliko inačica aluminijskih naplataka. Potonje za sobom dovodi izbor jedne od dviju modifikacija ovjesa. Prvu podrazumijeva zadržavanje serijskih amortizera i izbor sportskih opruga, dok druga uključuje podesivi sportski ovjes putem kojeg je automobil moguće spustiti za 30 do 80 mm. Tuning ponuda za Fiat 500 u osnovi vrijednog bar 11.600 eura završava detaljima interijera.

Tunirani ili ne, ovi su automobili najjeftiniji način koji garantira zamjećenost u svakom trenutku i na svakom mjestu. Naravno, ako se ograničimo na automobile.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara