HTV po gledanosti i dalje nedodirljiv

Prvi program Hrvatske televizije i u prošloj je godini dominirao po gledanosti, pa među 100 najgledanijih emisija ima čak 73 vlastite, od kojih je najgledanija, Vremenska prognoza zauzela prvo mjesto s 45,2 % gledanosti. Drugo mjesto tradicionalno zauzima sportski pregled, dok je na trećem mjestu Dnevnik. Iznenađenje godine definitvno su Goleo na četvrtom mjestu, serija "Odmori se, zaslužio si" na sedmom te finale prošlogodišnje Dore na devetom mjestu.

Dora je tako, unatoč padu popularnosti domaće glazbe, opet postala najgledaniji domaći festival i glazbeno zbivanje općenito, ali se zasluge za neočekivano visoku gledanost ipak pripusuju Severini, tj. pjesmi "Moja štikla" koja je u ožujku prošle godine bila top tema u Hrvatskoj.

RTL Televizija druga je po gledanosti i među 100 najgledanijih emisija ima 16 projekata, od kojih je najgledaniji bio Big Brother, čije se prošlogodišnje finale smjestilo na peto mjesto. Osim toga, dobre rezultate postigla je i dokumentarna sapunica "Mijenjam ženu", pogotovo epizoda s Renatom Sopek, koja se smjestila na 13. mjesto.

Među 100 najgledanijih emisija u 2006. godini Nova TV ima samo četiri, a u prvih deset nijednu. Njihov najviše kotirani projekt je humoristična serija "Naša mala klinika", koja je zauzela tek 39. mjesto. Ipak, na Novoj TV se nadaju kako će u ovoj godini konačno nadmašiti RTL, jer 5. veljače počinje nova programska shema od koje se zaista puno očekuje. Vrlo gledana "Večernja škola", koja se dosad prikazivala na HTV-u, tog će se datuma početi emitirati na Novoj TV, pa se čelnici te televizije nadaju da će se s Pervanom i ekipom na Novu TV "premjestiti" i 25 % gledatelja koji su tu humorističnu seriju pratili na HTV-u.

HTV je tako i u 2006. godini ostao najgledanija državna televizija u Europi, s nekoliko desetaka jakih aduta od kojih su "Tko želi biti milijunaš", "Najslabija karika", "Ples sa zvijezdama", "Latinica" i "Piramida" u prošloj godini također zabilježili zavidne rezultate. Na HTV-u su iznenađeni i visokom gledanošću izbora za miss, za koje se smatra da više nisu medijski atraktivni, ali podaci o gledanosti pobijaju takve tvrdnje. Tako su se među 100 emisija godine našla čak dva izbora ljepote - izbor za Miss Hrvatske te onaj za Miss Universe, kojeg je gledalo zavidnih 22,4 % Hrvata.

Zanimljiv je zaključak da, nakon premijera i predsjednika države, gledanost najviše podiže Severina, jer u 100 najgledanijih ima nekoliko emisija u kojima je gostovala upravo ona. Tako je dokumentarac o njenom putu u Atenu gledalo više od milijun Hrvata, što je ugodno iznenadilo i čelnike HTV-a. Osim Seve, visoku gledanost garantiraju i Renata Sopek, Milan Bandić te inozemni uspjesi hrvatskog sporta.

D.K.
Foto:HRT/Nova TV

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara