Kako je Midikennova manekenka postala kraljevska cura

Kako je Midikennova manekenka postala kraljevska cura

NOVO zaštitno lice svjetske kampanje za parfem Royal Edition by s.Oliver je Midikennov model Nina S. Nakon velikih uspješnica koje su ostvarile Helena Šopar i Tamara Pernar još jedna hrvatska manekenka probila se na svjetsku modnu scenu. Snimanje cijele kampanje provjereno je iskusnom njemačkog fotografu Davidu Scholeru koji je i više nego dobro obavio svoj posao. Za lokaciju snimanja odabran je drevni dvorac u okolici Berlina koji se izvrsnu uklopio u kampanju. Priznati svjetski brend s.Oliver započeo je davne 1969. godine u Njemačkoj.

Nina se manekenstvom počela baviti tek prije šest mjeseci

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tada, kao običan butik nije se razlikovao od sličnih u susjedstvu. Danas je svoje poslovanje razvio u više od 30 zemalja, s preko 2500 prodajnih mjesta te 50 megastoreova u svome vlasništvu. S.Oliver godišnje izbaci i do 12 novih kolekcija. Spomenuti brend više ne drži samo odjevne predmete, već su svoje poslovanje proširili i na proizvodnju parfema. Među mnogobrojnom konkurencijom pronašli su svoje mjesto, koje je priznato i od strane struke, ali i od strane klijenata koji su im godinama vjerni. Naša Nina koja je snimila novu reklamnu kampanju za njih tom kampanjom si je utabala put ka uspjehu u svijetu mode kojom se bavi tek šest mjeseci. Lijepa Požežanka između ostalog krasila je i stranice njemačkih magazina Young i Brigit. Vjerujemo da ovo nije vrhunac njezine karijere, te da ćemo je gledati na još pokojoj kampanji ili pistama svjetskih centara mode, Parizu, Milanu, Londonu.

S.C.
Foto: Midikenn

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara