"Nina" se ipak dala, a slično navodno očekuje i spektakularnu "Urotu"
NAKON što su se odlučili prekinuti reality agoniju zvanu Celebrity Big Brother, čelnici RTL Televizije nastavljaju s povlačenjem pompozno najavljivanih domaćih projekata koji se, najblaže rečeno, nisu isplatili. Sljedeća na udaru je humoristična (?) serija "Ne daj se, Nina" koju je RTL, na žalost šačice ljudi koji su je pratili, zamijenio srpskom serijom "Jesen stiže, dunjo moja" u režiji poznatog glumca Ljubiše Samardžića.
RTL je prvo zaustavio snimanje serije, a prošlog ju je tjedna odlučio doslovno ukloniti s malih ekrana, tako da je prikazano tek 12 epizoda, dok još 43 snimljene epizode uopće neće biti prikazane. Poznavajući politiku ove komercijalne televizije, vjerojatno će biti prikazane u ljetnoj shemi, rezerviranoj za bjesomučno repriziranje svega, pa čak i propalih projekata.
Potpuni izostanak interesa za seriju rađenu po provjerenoj licenci iznenađuje pogotovo kad se u obzir uzme njezina popularnost kod susjeda - Lana Gojak, koja glumi neuglednu zaposlenicu modnog časopisa, i ostatak glumačke ekipe u Beogradu je naišao na pravi stampedo, a autograme su potpisivali satima. Tamošnja Fox Televizija prve je epizode, naime, prikazala još prije dva mjeseca, pa se prvi dio cijele priče već odavno, puno prije prikazivanja na RTL-u, mogao naći na YouTubeu.
RTL Televizija ne želi komentirati ukidanje jednog od najjačih programskih aduta za ovo proljeće. Seriju su, podsjećamo, počeli pompozno najavljivati još prošle godine, uvodnu špicu otpjevao je Tony Cetinski, a najavljena su i gostovanja brojnih poznatih lica. Provjerena licenca nije upalila ni na Novoj TV, koja je svoju "Ružnu ljepoticu", odnosno, španjolsku verziju priče, premjestila u jutarnji termin i prestala je reklamirati, a nestala je i sinkronizacija na hrvatski jezik.
Šuška se kako slična sudbina očekuje također spektakularno najavljivanu "Urotu", koju je RTL Televizija iz nekog nepoznatog razloga godinu dana čuvala, iako je bila spremna za emitiranje. RTL je najskuplji projekt producentske kuće AVA, a prema nekim podacima, i najskuplju seriju u povijesti Hrvatske, oteo HRT-u za kojeg je i rađena, pa sad emitira seriju u kojoj su konkurentski logo i špica HTV-ovog Dnevnika neizbježni elementi. Prvu epizodu "Urote" (koja je također u Srbiji emitirana prije nego kod nas) gledalo je tek 15,5 posto RTL-ove ciljane skupine, odnosno, ljudi od 18 do 49 godina koji su u to vrijeme gledali TV program.
D.K.
Foto: RTL, AVA
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati