Severina u zagrljaju Gospodara muha
DOK KAĆUNKO ponovno jaše! Hrvatski narod neko je vrijeme bio lišen njegovih osuda, ludovanja, sijanja netrpeljivosti i odličnih kolumni koje su oduvijek budile interes svih zaljubljenika u camp. Ovog puta na meti se našla Severina koja je po svemu sudeći dušu prodala ni više ni manje nego Nečastivom. Hrvatica, Dalmatinka, mala koja je dala, žena koja vas je gledala ispod obrva (za razliku od onih žena s urođenom anomalijom koje vas gledaju iznad obrva) i ona kojoj je Gospa na prvom mjestu, razočarala nas je i dušu hladno prodala Beelzebubu. Svaki pravi Hrvat koji živi prema "riječi kaćunkovoj“ jako dobro zna da ženu koja se poda Đavlu valja šikanirati poput srpskog gay cigana u majici Marilyna Mansona i vatrom je podučiti da će svako daljnje izvrtanje božje riječi biti kažnjeno rafalom u maternicu.
Čovjek bi mogao dobiti dojam da Kaćunko i Severina rade u dosluhu jer na svijetu ne postoji učinkovitije reklame od bijesne crkve koja na sva usta svekolikom pučanstvu tupi koliko je nešto zlo a samim tim i koliko je zanimljivo. Bijes crkve prodao je čak i iznimno lošu adaptaciju "Da Vincijevog Koda" pa možemo reći da je Bog uistinu velik jer samo Viša sila može od potpuno negledljivog filma stvoriti međunarodni kino hit.
No, vratimo se u hrvatske okvire i na trenutak budimo realni. Severina nije međunarodni kino hit (osim ako njen kućni uradak nije pušten u kino distribuciju), Hrvati su se do sada već naučili na njene sitne provokacije, a Don Kaćunko vjerojatno je posljednji katolik kojeg one iritiraju i potiču na ispade. Ipak, nesumnjivo je da ona provocirati želi i na njenu nesreću ovog puta reagirao je samo jedan jedini čudak koji svojim stavovima predstavlja onaj rigidni dio klera od kojeg se moderna katolička crkva ionako želi distancirati, barem javno.
I što to dokazuje?
Kao prvo, Severina se prestala truditi i u svojoj promidžbi koristi dva klišeja koja su već toliko prežvakana da prestaju biti kontroverzna i postaju tragikomična. Dakle, tu je benigni pokušaj štrecanja katolika nazivom albuma ("Zdravo Marijo“) i obilno korištenje romske glazbe u sasvim blesavom singlu "Gas gas“ koji bi pravovjerne Hrvate trebao šokirati kao da između trubača i Srba postoji znak jednakosti. Kao drugo, kada vlastitu publiku počnete podcjenjivati doznat ćete da mase ipak nisu toliko glupe, barem kada je riječ o glazbi. Da, mase će se povesti za nekim stupidnim trendom, ali umjetno stvaranje tog trenda često je tvrd orah i teško ga je predvidjeti. Treći problem je onaj najjasniji, Severina već neko vrijeme ne izdaje albume već marketinške trikove pa smo prisiljeni čitati o svemu osim o samoj glazbi što je poprilično zanimljivo, pogotovo ako vam je zanimanje pjevač ili pjevačica.
Za kraj ostaje spoznaja da smo svi mi koji o Severini pišemo, Severinu kritiziramo ili ju jednostavno spominjemo, samo dio industrije koja potiče interes za nešto što taj interes nije zaslužilo.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati