VW Scirocco: Profit ispred emocija

TRESLA se brda rodio se miš - jedino je što se može zaključiti nakon curenja prvih fotografija VW-ovog noviteta.
 
Višemjesečna kampanja prethodila je velikom povratku jednako velike legende, VW-ovog kompaktnog coupea. Povratak je tempiran za Ženevu, a prve fotografije navodno su "slučajno" procurile na web.

Realnije je očekivati kako se radi o ispitivanju tržišta, možda čak i pomicanju golemog emocionalnog iznenađenja i prije same premijere. Ustvari, bolje je reći emocionalnog pražnjenja, odnosno razočaranja, jer je od obilja obećanja zadržao jako malo.

Najrazočaraniji će biti VW-ovi fanovi koji su u studiji Iroq već vidjeli budućeg limenog ljubimca. Naime, u nedostatku odvažnosti, ali i vođeni profitom, njemački dizajneri ogoljeli su Iroq do maksimuma i sve ono zabavno i originalno zamijenili postojećim rješenjima.

Tu ne mislimo na banalne stvari poput uobičajene promijene završetka ispušnog sustava, pa čak ni stražnji kraj vozila, inače najsličniji studiji, već na cjelokupnu prednjicu automobila. Uklonjen okvir maske hladnjaka, smanjeni usisnici i nova svjetla istopile su agresivnost Iroq-a pred kojom je drhtala čitava konkurencija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jednako razočaranje slijedi iznutra. Retro sjedala jedina su novost dok je kokpit idejna preslika s velikoserijskih modela. Nove ručice vrata i nebitne sitnice poput otvora za ventilaciju definitivno nisu dovoljni da Scirocco dobije prolaznu ocijenu, čak niti kod VW-ovih najvećih fanova.

>> Opširnije: VW Iroq; Paris 2006

Stoga, što se pohvala tiče, njih je zasada vrlo malo. Prema objavljenim fotografijama i dalje se osjeća izražena širina vozila i dojam opće stabilnosti. Također, neupitno je da će standardizacija forme rezultirati povoljnijom cijenom. Što se nas tiče, plusevi tu staju, pa čak i kad bi Scirocco postao Golf VI.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara