Bizarna aplikacija za djecu na kojoj liposukcijom vadite mast iz Barbie uklonjena iz ponude

Ilustracije: iTunes

UZNEMIRUJUĆA aplikacija koja plastičnu kirurgiju pretvara u dječju igru izazvala je bijes javnosti te oštar prosvjed na Twitteru što je dovelo do toga da se igra i ukloni.

Korisnik Twittera Marcus Barber otkrio je aplikaciju na iPodu njegove 11-godišnjakinje te joj odmah onemogućio pristup te o aplikaciji obavijestio javnost nazvavši je smećem.

Barber je aplikaciju prijavio profilu Everyday Sexism koja se bavi prikupljanjem primjera seksizma u svakodnevnom životu, a organizacija je odmah započela s kampanjom za uklanjanje igre s iTunesa, te ekvivalentne verzije s Google Playa (u kojoj se Barbie zove Barbara), odakle se mogla skinuti. Ime Barbie, iako aplikacija nije ni na koji način povezana s kreatorom i proizvođačem lutke Barbie, Mattelom, snažno sugerira iznimno vitku figuru po joj je planetarno popularna lutka poznata.

Igra je namijenjena djeci od devet godina te im dopušta podvrgnuti Barbie liposukciji "kako bi bila privlačnija". U vrlo neprikladnom opisu aplikacije piše da "ova djevojka ima toliko kilograma previše da joj ni jedna dijeta ne može pomoći". "U našoj klinici može se podvrgnuti operaciji koja se zove liposukcija i koja će je učiniti mršavom i prekrasnom. Trebat ćemo napraviti manje rezove na problematičnim dijelovima i isisati višak masti. Doktore, hoćete li je operirati?", nastavlja se.

Bizarna i neprimjerena aplikacija uklonjena nakon prosvjeda javnosti



Igra zatim dopušta djeci da identificiraju "problematična područja nesretne Barbie", isišu joj mast s trbuha i lica te zašiju rane. Kada je operacija gotova, možete vidjeti usporedne slike debele Barbie koja se transformirala u ljepoticu.

Nije nimalo iznenađujuće da su se iTunes i Google Play našli na meti žestokih kritika zbog odobrenja ovakvih aplikacija, osobito u vrijeme u kojemu se javnost toliko fokusira na fizički izgled, plastične operacije i sve veći trend napuštanja fotošopiranja već prekrasnih ili premršavih modela.

Tisuće negativnih komentara i prigovora imale su utjecaj, a aplikacije su sredinom siječnja uklonjene iz ponude.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara