Poznata fitness influencerica otkrila najbolje vježbe za trudnice

Poznata fitness influencerica otkrila najbolje vježbe za trudnice
Foto: Instagram

FITNESS influencerica Kayla Itsines priprema se za rođenje prinove. Trudnoća je nije spriječila da ostane aktivna i fit. Smatra da je, ako trudnica nema nikakve zdravstvene prepreke, važno nastaviti se rekreirati jer tako prevenira bolove koji se mogu pojaviti u trudnoći i tijelu osigurava snagu za porođaj.

“Ako možete vježbati u trudnoći, trebali biste nastaviti održavati zdrav životni stil, ali ne si zadavati fitness ciljeve”, izjavila je ova 27-godišnjakinja za časopis Cosmopolitan.

Sve donedavno se smatralo da tjelovježba u trudnoći može naškoditi bebi u trbuhu, ali s vremenom je razbijen taj mit i otkriveno da to može biti itekako korisno ako ne pretjerujete i vodite računa o sigurnosti.

“Prvo pravilo je da se savjetujete s liječnikom prije nego što odlučite vježbati. Također, preduvjet je da ste prije trudnoće vježbale”, kaže.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KAYLA ITSINES (@kayla_itsines)

American Pregnancy Association navodi da vježbama koje imaju minimalan učinak na tijelu zapravo pomažete bolju cirkulaciju krvi i smanjujete razinu stresa.

Ženama se savjetuje uvijek razgovarati s liječnikom o svakoj vrsti vježbe koju smatrate nesigurnom, a većina stručnjaka preporučuje tjelesnu aktivnost do trećeg tromjesečja ako trudnoća prolazi bez poteškoća.

Kayla Itsines za treće tromjesečje savjetuje čučnjeve koji ciljaju na gluteus i kvadricepse. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KAYLA ITSINES (@kayla_itsines)

“Napravite ih deset do 12 pa odmorite prije novog seta”, upozorila je.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KAYLA ITSINES (@kayla_itsines)

Drugi njen prijedlog je da kleknete, rukama se oslonite na klupicu pred sobom pa podižete jednu po jednu nogu kao da udarate nešto iza sebe.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KAYLA ITSINES (@kayla_itsines)

Za gornji dio tijela i ruke preporučuje sklekove koje možete izvoditi uz pomoć stolca ili klupice.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KAYLA ITSINES (@kayla_itsines)

Također, dodaje da uz pomoć laganih bućica ili elastične trake možete izvesti brojne vježbe kojima jačate ramena, a sve ih je demonstrirala u kratkim snimkama koje objavljuje na svom Instagram profilu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KAYLA ITSINES (@kayla_itsines)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KAYLA ITSINES (@kayla_itsines)

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara