Predizborni trash: Anto vs. Spartak
IAKO se predsjednički izbori u očima ljudi sa zdravorazumskim pogledom na svijet svode na jeftino prodavanje patetike i ispraznih fraza koje na kraju neće promijeniti ništa konkretno, marketinški ispadi autsajdera poput Ljube Ćesića Rojsa i Borisa Mikšića, o kojima smo već pisali, ipak donekle uspijevaju popraviti dojam općeg sivila predizbornog vremena u Hrvata.
O Rojsovoj predizbornoj himni (za pobjedu glas će dati Herceg Bosna i Hrvatska) i Mikšićevom bizarnom radijskom jinglu (for maj kroejšn houm!) smo već pisali, a danas vam donosimo još malo predizbornog trasha, ovaj put u režiji Ante Kovačevića i tvrtke Spartak.
Spartak, inače tvrtka koja se bavi maloprodajom audio-video uređaja, bijele tehnike i alata, ovih dana je zasula poštanske sandučiće širom Hrvatske svojim lecima. I tu ne bi bilo ništa neobično da se na lecima ne pojavljuje dr. Anto himself, reklamirajući televizore, Spartakova odijela (!) i bušilice.
Ostaje nejasno tko ovdje zapravo daje reklamu (ili antireklamu) kome, ali moramo priznati da još uvijek nismo vidjeli ovako originalan način predizbornog marketinga.
Doduše, možda je razlog tomu što Ljubo Ćesić Rojs još uvijek nije pokrenuo svoju službenu Internet stranicu, koju nestrpljivo očekujemo. Dotad vas prepuštamo sigurnim rukama "majstora od formata i predsjedničkog kandidata" Ante Kovačevića.
Sve Spartakove letke u sjajno određenim dimenzijama prilagođenim webu (567 x 6428 piksela, "težine" oko pola MB) možete pogledati na www.spartak.hr.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati