IAKO velika ponuda istovrsnih proizvoda u trgovačkim lancima na prvi pogled izgleda privlačno, ona svojom mogućnošću izbora zapravo izaziva prave stresove.
Tako tvrdi najnovija studija "Eksplozija izbora:Tiranija ili sloboda" autora Arica Sigmana koji je u jednom engleskom supermarketu pronašao 83 različita šampona za kosu, 68 pjena za tuširanje, 42 dezodoransa i brojne druge kozmetičke proizvode u velikim količinama, a slična je stvar sa hranom i pićem.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Mnogo manji izbor nije ni kod nas, a televizijske reklame i oglasi po tisku još više izazivaju dilemu koji proizvod odabrati, pa kupci doživljavaju pravi stres.
Psiholog Sigman kaže da "ljudi danas moraju donijeti više odluka u jednom danu nego što je to morao učiniti pećinski čovjek za cijelog svog života".
Tako tvrdi najnovija studija "Eksplozija izbora:Tiranija ili sloboda" autora Arica Sigmana koji je u jednom engleskom supermarketu pronašao 83 različita šampona za kosu, 68 pjena za tuširanje, 42 dezodoransa i brojne druge kozmetičke proizvode u velikim količinama, a slična je stvar sa hranom i pićem.
Mnogo manji izbor nije ni kod nas, a televizijske reklame i oglasi po tisku još više izazivaju dilemu koji proizvod odabrati, pa kupci doživljavaju pravi stres.
Psiholog Sigman kaže da "ljudi danas moraju donijeti više odluka u jednom danu nego što je to morao učiniti pećinski čovjek za cijelog svog života".
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati