Jutarnja organizacija: Kako pravilno započeti dan?

Jutarnja organizacija: Kako pravilno započeti dan?

Foto: Valentino

UDOBNOST toplog kreveta čini buđenja gotovo nemogućim.

No, vrijeme je da tome staneš na kraj te jutro napraviš najboljim dijelom dana. Ne znaš kako? Ovaj popis ti može pomoći. Napomena: sve je u dobroj organizaciji.
 
1. Odjeću za sutra pripremi večer prije
 
Jer i sama znaš koliko ćeš vremena toliko uštedjeti. Sve smo žene iste po tom pitanju.
 
2. Udalji alarm od sebe
 
Toliko da ćeš ga čuti, ali ćeš se morati i ustati iz kreveta, kako bi prestao iritantno zvoniti.
 
3. Kvalitetan doručak
 
Ne preskači najvažniji obrok u danu, jer se on tako naziva s razlogom. Izaberi namirnice koje će te opskrbiti potrebnom energijom. A tu su svakako i ukusni smoothieji, koji su idealni za ovo sve toplije vrijeme.
 
4. Izađi na dnevno svjetlo
 
Dnevno svjetlo jedan je od najboljih motivatora za buđenje, koje odmah razbuđuje tvoj mozak.
 
5. Pij vodu
 
Sjajan način za jutarnje pokretanje tvog tijela svakako je čaša vode. Dodavanje kriške limuna može pomoći tvojoj probavi, ali i gubljenju kilograma.
 
6. 10-minutni kardio
 
Istraživanja su pokazali kako jutarnji kardio potiče rad metabolizma te daje brz energetski poticaj.
 
7. Postavi jedan cilj za taj dan
 
Kad ga ostvariš, osjećat ćeš se super i potpuno motivirano za nove stvari. Bitno je samo da postaviš realne ciljeve, koje je moguće ostvariti u tako kratko vrijeme. 
 
8. Kreni na vrijeme
 
Još bolje, kreni 5 minuta ranije nego inače iz kuće, kako bi jutro prošlo bez previše stresa. Tako ćeš biti i smirenija tijekom dana.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara