Samokontrolom do vitke linije: Prestani liječiti stres hranom!

Samokontrolom do vitke linije: Prestani liječiti stres hranom!

Foto: Harrods

PORAŽAVAJUĆI rezultati objavljeni u časopisu BMC Public Health svrstali su Hrvate na četvrto mjesto najdebljih nacija na svijetu. Većina se ljudi buni na članke i televizijske emisije koje ukazuju na problem pretilosti nazivajući ih promotorima anoreksije, no činjenica je da se svakodnevno nezdravo hranimo i slabo bavimo tjelesnim aktivnostima, a doda li se tome vrlo stresan način života, logična je pojava pretilosti.

"Čokolada me smiruje"


Dr.Mehmet Oz, miljenik žena diljem svijeta koji je slavu stekao zahvaljujući Oprah Winfrey,  u svojoj tv emisiji često se bavi problemom prekomjernih kilograma i njihovim uzročnicima. Uz fast food i višesatno sjedenje pred računalom, dr.Oz kao glavnog uzročnika navodi stres. 

"Utješna hrana -  to je oksimoron kojeg morate izbjeći!“ Ukoliko prilikom najmanje naznake stresa posežeš za čokoladom, čipsom ili bilo kojom drugom hranom kako bi se smirila/utješila, pročitaj savjete dr.Oza kako bi se riješila emocionalnog prejedanja i vratila na zdrav životni put.

Korak br.1: Rutina je dobra

Dan prije razmisli što ćeš jesti i organiziraj si obroke. Znaš i sama da je doručak najvažniji obrok, stoga  se pobrini da svako jutro uneseš dovoljno proteina kako bi tvoj organizam dobio dovoljno energije za napore što te očekuju taj dan. Za međuobrok jedi voće.

Korak br.2: Budi odgovorna

Budi odgovorna i drži se zacrtanih planova. Ukoliko si odlučila jesti do 18h, nemoj u kasnije sate potajice zaviriti u hladnjak i pojesti kockicu, dvije čokolade jer na taj način samu sebe varaš.

Korak br.3: Nauči se nositi sa stresom

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sljedeći put kad ti para počne izlaziti na uši zbog stresa, umjesto za hranu, odluči se za:


1. Lavandu - dokazano je kako lavanda ima smirujući učinka na živce, stoga napravi kupku s nekoliko kapi eteričnog ulja lavande ili udahni nekoliko puta cvijet lavande (ako si u mogućnosti )

2. Šetnju -  napravi pauzu i na 15 min izađi na svjež zrak, napravi par krugova po kvartu da ti se misli razbistre

3. Glazbu - sastavi si playlistu s omiljenim hitovima koji će te osloboditi svakog stresa

4. Šalicu čaja - baš poput lavande, čaj od metvice ima isti učinak, stoga je dobar saveznik u stresnim situacijama

5. Mobitel - nazovi najbolju prijateljicu ili mamu i reci joj što te muči- bilo da se radi o nepodnošljivom šefu, nagomilanoj ispitnoj literaturi, napornom dečku

6. Bananu -  ukoliko nijedan od prethodno nabrojanih antistres-pomoćnika ne funkcionira, bolje pojedi bananu kako bi spriječila kasnije prejedanje
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara