Zdravi početak uz Index i Joga Tao: Vježbe za leđa, stražnjicu i bedra

Zdravi početak uz Index i Joga Tao: Vježbe za leđa, stražnjicu i bedra

Foto: Screenshot, Video: Tomislav Brdjanovic

I OVOG tjedna donosimo vam vježbe koje preporučuje naša Mirela iz centa Joga Tao. Danas ćemo se fokusirati na Asane koje učvršćuju mišiće leđa, stražnjicu i bedra te otvaraju prsni koš i stimuliraju sve unutrašnje organe. Otklanjaju umor i bolove u leđima te terapeutski djeluju na čitav dišni sustav i štitnjaču!

Pogledajte pregled Mirelinih ovotjednih vježbi:


Bhujangasana

Shalabasana

Dhanurasana

Setu bandhasana

Urdva dhanurasana

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Balasana

Salamba sarvangasana

shavasana

Objašnjenje:  


Back bendovi tvore sponu između prošlosti i budućnosti, čineći nas svjesnijima te pomažu otpuštanju svih emotivnih blokada i strahova iz prošlosti. Mogu donijeti provalu intenzivnih osjećaja ili oslobađajućeg smijeha.

Savjet:


Ako osjetite bolove u lumbalnom dijelu kralježnice, nemojte ulaziti dublje u položaj, nego dišite ovdje i uživajte. Otvorite srce i nemojte aktivirati stražnjicu jer se na taj način donji dio leđa komprimira i pritišće diskove lumbalnog dijela.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara