Superjunakinje modernog doba: Tajne žena koje kao da se baš nikad ne umaraju

Superjunakinje modernog doba: Tajne žena koje kao da se baš nikad ne umaraju

Foto: Michael Kors

SVE znamo barem jednu takvu ženu.

I dok ti proklinješ što dan nema koji sat više, kako bi stigla baš sve što si naumila, a da se pritom i dobro naspavaš, neke žene kao da uopće ne spavaju, no imaju snage za baš sve obaveze koje ih čekaju u radnom danu.
 
One rade, vježbaju, kuhaju i spremaju, možda već imaju i djecu, imaju vremena za kavu s prijateljicama i za sebe, a još se navečer stignu podružiti sa svojim partnerom. Kako?! Ovo su njihove tajne.
 
1. Vježbanje
 
Obično, kada se osjećaš tromo, trening je prva stvar koju ćeš preskočiti. No, tjelovježba ujutro, može itekako podići razinu energije i smanjiti stres, a sve što ćemo reći jest - endorfini! Neće biti lako ustati ujutro, no s vremenom ćeš naviknuti tijelo, a prednost je i to što ćeš popodne imati više vremena za sebe i drage ljude.
 
2. Stvari koje ih vesele
 
Takve žene usredotočene su na stvari koje ih vesele. Godišnji odmor, sauna, šoping, pizza. O čemu god da se radilo, tvoja razina energije reagira na iskustva, zbog kojih si uzbuđena pa čak i ona mala. Odredi dnevne trenutke koje ne možeš dočekati, a onda drži oči na svojoj nagradi, kada izvršiš zadani zadatak.
 
3. Svježi zrak
 
I kratka promjena okoline, može itekako pozitivno utjecati na razinu tvoje energije. Još je važnije da to bude na svježem zraku, ako je to moguće, jer to dodatno pomaže smanjiti šanse da ćeš se osjećati omamljeno i tromo.
 
4. "Ja" vrijeme
 
Ponovno, bilo da je to topla kupka, čitanje knjige ili omiljenog časopisa, surfanje internetom, gledanje serije... Žene koje imaju dovoljno energije, znaju koliko je važno to solo vrijeme posvećeno samo njima i njihovim malim užicima, kojima održavaju baterije punima. Ne za njihovog partnera, prijateljicu, djecu, šefa. Vrijeme samo za njih.
 
5. Hidratiziranost
 
Pij dovoljno tekućine u danu i shvati to ozbiljno. Dehidracija je usko povezana s umorom i malaksavosti.
 
6. Odmor od tehnologije
 
Previše izloženosti plavom svjetlu, dokazano smanjuje razine energije. Facebook, mailovi, pozivi, poruke, Instagram... Odredi doba u danu kada možeš ignorirati svoj telefon, bez ikakvih posljedica i drži se toga baš svaki dan.
 
7. Drijemež
 
Onaj mali, od 10-15 minuta u popodnevnim satima. Nitko ne treba znati.
 
 
 
 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara