Forbes: Ronaldo je duplo popularniji od Messija

Forbes: Ronaldo je duplo popularniji od Messija
Foto: EPA

FORBES, jedna od najpoznatijih tvrtki i medija koji se bave biznisom i financijama, poslovne trendove prati i u sportu. Tako redovno izbacuje ljestvice najvrjednijih, najskupljih ili najpopularnijih sportaša na svijetu.

Danas je izbacio listu najvrjednijih sportaša na društvenim mrežama. I premda su imena na njoj, a možda i poredak, prilično očekivani, frapantne su razlike na samom vrhu.

Prema broju interakcija, daleko najpopularniji sportaš na društvenim mrežama je Cristiano Ronaldo. On ima 177 milijuna pratitelja na Instagramu, više od ijednog drugog čovjeka na svijetu.

To mu samo od sponzora donosi oko 40 milijuna eura godišnje. Forbes je izračunao da je na njegovim profilima na različitim društvenim mrežama u prvih šest mjeseci ove godine bilo ukupno 887,2 milijuna interakcija. 

To su zbilja nevjerojatni podaci ako znamo da je njegov najveći rival i najplaćeniji sportaš svijeta, Leo Messi, na drugom mjestu s "tek" 367,1 milijunom interakcija, što je više nego upola manje. 

Ostatak ljestvice uglavnom pokrivaju nogometaši. Treći je Neymar, četvrti Mbappé, šesti Mohamed Salah, a sedmi Paulo Dybala. Jedini sportaš koji nije nogometaš u top 7 je Conor McGregor, irski MMA borac koji se službeno nalazi u mirovini, ali je javna tajna da pregovara s UFC-om za neki od supermečeva koje svijet željno iščekuje.

Iako se nije borio gotovo godinu dana, a posljednju pobjedu upisao je prije malo manje od tri godine, njegova popularnost nije zabilježila veći pad. To ponajviše može zahvaliti svom imidžu, ali i prodaji viskija Proper Twelve, koji je sam patentirao i koji reklamira u svakoj prigodi. 

Interakcije na društvenim mrežama Forbes računa kao ukupan broj lajkova, dijeljenja i komentiranja objava na službenim Instagram, Twitter i Facebook profilima. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara