FOTO Zagrepčani navalili na ZET-ove karte po 4 kune, ali evo što im smeta

FOTO Zagrepčani navalili na ZET-ove karte po 4 kune, ali evo što im smeta

Foto: Martina Pauček Šljivak/Index

DANAS je prvi dan kako su u prodaju krenule nove ZET-ove karte za vožnju u trajanju od 30 minuta. Prodaju se po cijeni od 4 kune, ali ih još uvijek nemaju svi kiosci u ponudi. Obišli smo ih nekoliko na području centra, a prodavači koji ih imaju u prodaji kažu nam da danas isključivo prodaju ove karte za polusatnu vožnju.

"Nevjerojatna je potražnja za njima. Ljudi danas kupuju samo nove tramvaj karte i to ih kupuju naveliko. Prije recimo dođu po jednu, eventualno dvije karte koje koštaju 10 kuna, a danas kupuju cijeli bunt karata. Maloprije je baš došla jedna gospođa i odmah ih kupila 10. Prije bi za tu cijenu kupila samo četiri. A čujte ljudima se očito više isplati", rekla nam je prodavačica s kioska na Trgu bana Jelačića.

Isključivo se prodaju nove

Njen kolega iz susjednog kioska potvrdio je isto. Kaže kako danas kupuju isključivo karte po 4 kuna. Na pitanje je li danas prodaja karata porasla u odnosu na ostale dane, kaže kako mu je to teško procijeniti budući da je kiosk na frekventnom mjestu.



"Mi inače na ovom kiosku prodajemo puno ZET-ovih karata tako da ne mogu sad reći da se kupuju više nego prije. No ono što znam je da se danas kupuju samo nove, jeftinije karte", rekao nam je prodavač.

Na nekim kioscima međutim još uvijek nisu dobili ove karte za polusatnu vožnju. Tako primjerice na kiosku u Gajevoj ih još nema u prodaji. Prodavačica nam je rekla da njima ponedjeljkom stiže roba tako da će ih tad i dobiti.

Porazgovarali smo i s građanima koji su na Trgu čekali tramvaj. Neki su nam rekli da im uvođenje ovih karata ništa ne znači jer ionako kupuju godišnji pokaz, dok su nam drugi rekli da će sad kupovati jeftinije karte.

"Evo baš sam kupila jednu jer idem samo par stanica tako da mi se više isplati. Vjerujem da će sad ljudi više kupovati ove karte. Pa znatno su jeftinije", rekla nam je jedna studentica.

S druge strane gospođa koja ima godišnji pokaz, rekla nam je da će njezin suprug koji je u mirovini odsad kupovati za sebe ove jeftinije karte iako bi kaže bilo bolje da se vožnja nije ograničila po minutaži.

"Bolje bi bilo da su odredili po broju stanica"

"Po meni bi bilo bolje da su napravili karte po određenom broju stanica, koliko stanica ideš da toliko i platiš. Ovako vam se može dogoditi da idete svega par stanica, ali upadnete u gužvu. Recimo na Heinzelovoj je uvijek gužva i na tome možete izgubiti po 20-ak minuta, a vozite se samo par stanica. Zato mislim da je bolji način da se broje stanice. Isto tako bi i tramvaji mogli otvoriti samo prednja vrata pa da onaj tko nema kartu, ne može ni ući, kao u autobusima", rekla nam je jedna gospođa.

Još se jedan Zagrepčanin koji se stajao pored nje na stanici i čuo naš razgovor složio s njom po pitanju trajanja karte.

"Apsolutno bi bilo bolje da se uvede karta po broju stanica. Koliko se voziš, da toliko i platiš. Jer sve ovisi o rutama kojima se putuje. Negdje se 8 stanica prođe za 15 minuta, dok vam drugdje za 5 stanica treba i više od pola sata. Pogotovo ako naletite na neki prometni čep", rekao nam je gospodin.

Drugi s kojima smo razgovarali pozdravljaju ovu odluku i smatraju da će sad kupnja karte biti svima dostupnija. No bilo je i onih koji su nam rekli da se i dalje namjeravaju švercati te da bi za prirez koji im se odvaja od plaće trebali imati besplatan javni prijevoz.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara