Građani (opet) bijesni na Poštu: "Neka ljudi vide zbog kakvih uhljeba nemaju posao"

Građani (opet) bijesni na Poštu: "Neka ljudi vide zbog kakvih uhljeba nemaju posao"

Ilustracija: Nikola Čutuk/ Pixsell, Foto: Index

PRIJE nekoliko mjeseci pisali smo o problemu s kojim se susreće velik broj građana, a to je da ih u poštanskim sanducima dočekaju obavijesti o pošiljci bez da im je itko zvonio na vrata.

Tada smo, a bilo je to početkom rujna, pitali Poštu o čemu se radi.

Na naše pitanje o tome jesu li zaprimili takve žalbe građana i, ako jesu, koliko se građana žalilo na navedeni problem te što poduzimaju po tom pitanju, iz HP-a odgovaraju kako dnevno na terenu imaju više od 2 300 dostavljača.

"Hrvatska pošta dnevno na terenu ima više od 2300 dostavljača - poštara redovne (opće) dostave i poštara ekspres dostave. U prosjeku se diljem Hrvatske dnevno dostavi gotovo milijun pošiljaka. Služba za korisnike Hrvatske pošte svakodnevno zaprima upite, prigovore, ali i pohvale naših korisnika. Svakom prigovoru pristupa se ozbiljno i svaki se posebno provjerava. Iznimno nam je važno da naši korisnici budu zadovoljni i ako se dogodi propust, učinit ćemo sve da se problem, kakav god bio, riješi", poručili su nam tada iz Pošte.

Otkrili su nam tada i koliko su prigovora zaprimili ove i prošle godine.

"Međutim, bitno je naglasiti da prigovore korisnika bilježimo u promilima te da oni nikako nisu pravilo. Također, neki prigovori su osnovani, a neki nisu. Ponekad se korisnici jave s općenitim prigovorima, a kad ih zamolimo da nam dostave konkretne podatke, ne dobijemo odgovor.

Konkretno, u 2016. Služba za korisnike zaprimila je 2710 prigovora, od kojih je 161 označen kao opravdan. U 2017. je zaprimljeno 1069 prigovora, od čega 32 opravdana", objasnili su nam iz Pošte.

"Neka nezaposleni vide zbog kakvih uhljeba ne rade"

Indexu se danas obratio jedan ljuti građanin koji nam tvrdi da je u sandučiću dobio obavijest o pošiljci, ali da mu nitko pošiljku nije pokušao dostaviti. U to je uvjeren jer je, kako nam je kazao, cijelo jutro bio kod kuće.

"Ovo se događa već po 30. put u zadnjih godinu dana! Svi su kod kuće, portafon ispravan, u 10 h ujutro prazan kaslić, u 14 h u kasliću nađena obavijest od poštara kako je pokušao uručiti pošiljku, što je u potpunosti netočno!

Isti nije niti zvonio, niti se na nijedan način pokušao javiti kako bi sišli u prizemlje i preuzeli pošiljku.

Nadalje, krivo je napisao i broj pošiljke. Što znači da ja čak niti s tom njegovom obavijesti nisam u mogućnosti preuzeti pošiljku u poštanskom uredu idući dan.
 
Ovo je teža povreda službene dužnosti koja se ponavlja već godinu dana i svima nam je puna kapa fušarenja vaših poštara koji uopće ne rade svoj posao!

Također, vaš odgovor ću zajedno sa ovim dopisom proslijediti medijima, kako bi nezaposleni građani u Hrvatskoj jasno vidjeli radi kakvih uhljeba oni još uvijek stoje na burzi rada", poslao nam je čitatelj koji je, kako je vidljivo, isti dopis poslao i Pošti.

U prilogu je poslao i obavijest o primitku pošiljke. Mi smo također uputili upit Hrvatskoj pošti.

Ako ste imali sličnih problema javite nam na desk@index.hr

Želite li momentalno primiti obavijest o svakom objavljenom članku vezanom uz poštu, instalirajte Index.me aplikaciju i pretplatite se besplatno na tag: pošta.
 
Index.me aplikaciju za android besplatno možete preuzeti na ovom linku, dok iPhone aplikaciju možete preuzeti ovdje.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara