HTV krije koliko su u predizbornoj kampanji potrošile stranke

HTV JOŠ uvijek nije, a kako se čini niti neće, unatoč obećanju, objaviti koliko su političke stranke potrošile na reklamu u predizbornoj kampanji za lokalne izbore.

Glasnogovornik HTV-a Janos Romer rekao je za Novi list kako državna televizija nema namjeru objaviti troškove političkih stranaka jer se prema tim podacima odnose kao prema poslovnoj tajni koja se ne objavljuje.

"Jednom smo napravili iznimku, poslije predsjedničkih izbora, ali moramo se pridržavati osnovnih pravila poslovanja, a ta su da se marketinški ugovori ne iznose u javnost“ – objasnio je.

Također je dodao kako za njih nema razlike između marketinške kampanje koju neka agencija radi za određeno poduzeće i koja se radi za političare.

S druge strane, predsjednik Transparency International Hrvatska Zorislav Antun Petrović kaže kako je transparentnost financiranja kampanja jedna od osnovnih pretpostavki za pošteno političko djelovanje te će zbog toga službeno zatražiti od HTV-a objavu tih podataka.

HTV je puna četiri mjeseca odugovlačio s otkrivanjem troškova predsjedničkih kandidata, u prvom redu Jadranke Kosor i Stjepana Mesića.

Na kraju ih je TIH, koji ih je dobio od HTV-a, objavio, a pokazali su da je za promidžbene poruke emitirane na HRT-u najviše potrošila kandidatkinja HDZ-a Jadranka Kosor, a slijedi je izborni pobjednik Stjepan Mesić.

Podsjetimo, Kosor je za svoju promidžbu na Hrvatskoj televiziji i Hrvatskom radiju u oba izborna kruga potrošila 2,9 milijuna kuna, dok je Mesić potrošio 1,45 milijuna kuna.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara