HTZ se širi. Otvaraju tri nova ureda u Los Angelesu, Seulu i Šangaju
HRVATSKA turistička zajednica (HTZ) se širi. Ove godine otvara tri nova predstavništva, u SAD-u, Kini i Južnoj Koreji. Iako u SAD-u, točnije u New Yorku, postoji predstavništvo HTZ-a, tvrde nam da to više nije dovoljno pa otvaraju još jedan ured u toj zemlji i to na Zapadnoj obali - u Los Angelesu.
No prvo se otvara ured u Šangaju, 1. rujna, koji će biti otvoren u sklopu ureda HGK, doznajemo iz HTZ-a. Ostala dva ureda, u Los Angelesu i u Seulu, otvaraju se do kraja ove godine.
"Osim Šangaja, predviđeni su uredi u Južnoj Koreji u Seulu, i to u suradnji s tamošnjim Veleposlanstvom RH, te ured u Los Angelesu jer smatramo da je kroz dosadašnji ured u New Yorku teško ostvariti sve potencijale koji nam se nude na ovom velikom tržištu. Ključne su i nove aviolinije za daleka tržišta, posebice izvan glavne sezone, a na tom segmentu također puno radimo što je i vidljivo u sve boljoj povezanosti naše zemlje s ključnim svjetskim destinacijama", rekla je za Index glasnogovornica HTZ-a Kristina Mamić.
Evo zašto se šire
Sve je veće zanimanje kineskih turista za Hrvatskom pa je tako pala i odluka o otvaranju ureda u Šangaju. Prema odluci čitatelja kineskog izdanja časopisa Travel+Leisure, Hrvatska je nagrađena u kategoriji najpoželjnije nove europske destinacije za kineske turiste u 2018. godini.
HTZ se odlučio proširiti na daleka tržišta jer gosti s tih destinacija, kažu, dosta vole putovati u pred- i postsezoni, a tad Hrvatskoj nedostaje turista.
"Iako se velika većina turističkog prometa u Hrvatskoj realizira s europskih tržišta, valja naglasiti kako širenje prema dalekim tržištima ima za nas strateški značaj. Naime, turisti s dalekih tržišta vole putovati u pred- i postsezoni, a često nastoje obići i nekoliko destinacija unutar jedne ili više država", rekla nam je Kristina Mamić.
Koliko nam često i u kojem broju dolaze Kinezi, Korejci i Amerikanci?
Inače, prema rezultatima Državnog zavoda za statistiku za ove tri zemlje u kojima HTZ otvara predstavništva, u 2017. godini smo imali 451.947 ostvarenih dolazaka iz SAD-a, a ostvareno je 1.178.063 noćenja. Godinu ranije ostvareno je 334.626 dolazaka Amerikanaca koji su ostvarili 877.917 noćenja.
Lani su Kinezi ostvarili 159.301 dolazak i 234.836 noćenja, a 2016. ih je bilo 101.594 s ostvarenim 153.941 noćenjem. Iz Koreje ih je bilo 448.636 s ostvarenih 548.624 noćenja, a godinu ranije 375.142 te 447.354 ostvarena noćenja.
Prošle godine zabilježeni su, kaže, porasti turističkog prometa sa svih dalekih tržišta, a nastavak pozitivnih trendova, tvrdi, Hrvatska ima i u ovoj godini.
"Da bismo u tome bili još uspješniji odlučili smo pojačati promotivne aktivnosti na ključnim dalekim tržištima, između ostaloga i kroz sajamske nastupe i uspostavu novih ureda HTZ-a u svijetu. Pravi primjer je prvi nastup HTZ-a na poslovnom sajmu OTM u indijskom gradu Mumbaiju, gdje su organizatori sajma prepoznali pozitivan marketinški iskorak Hrvatske na velikom indijskom tržištu dodijelivši Hrvatskoj nagradu u kategoriji 'Most promising new destination', odnosno priznanje za najatraktivniju novu destinaciju", rekla nam je Mamić.
Na pitanje imaju li u planu otvaranje novih predstavništva i u 2019., rekla je da u ovom trenutku nemaju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati