Kandidati za treću mrežu HTV-a predstavljaju svoje ponude

PREDSTAVLJANJE tvrtki koje se natječu za nacionalnu televizijsku koncesiju, odnosno privatizaciju treće mreže HTV-a počelo je jutros u Novinarskom domu pred članovima Vijeća za radio i televiziju koji odlučuju o dodijeli koncesije.

Svaka od sedam tvrtki koje se natječu ima 20-tak minuta za upoznavanje Vijeća sa svojom ponudom.

Prema javnom natječaju, raspisanom lani u prosincu, ponude moraju sadržavati što podrobniju programsku shemu s obrazloženom programskom orijentacijom, nazivom i opisom pojedinih emisija, te dokaze da mogu ispuniti programske, tehničke, prostorne, financijske i kadrovske uvjete. Ponuđači moraju predočiti i podatke o kapitalu kojim raspolažu.

Ponude će se ocjenjivati i prema izgledima da će ponuđeni domaći program na najbolji način zadovoljiti javni interes. Prednost bi trebale imati ponude s većinski zastupljenim programom vlastite proizvodnje, na hrvatskom jeziku i programskim sadržajima europske proizvodnje.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za koncesiju se natječu tvrtke Fina Mur, HMTM, Medijska kuća, Rovita, RTL, TV Moslavina i UCD Distribucija.

Vijeće bi o dodjeli nacionalne televizijske koncesije trebalo odlučiti najkasnije do početka listopada ove godine.

(Hina) bdj so

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara