Podravka imenovala nove direktore informatike i marketinga

 ZA NOVOG novog direktora sektora marketinga imenovan je Romeo Nakić, koji je svoju karijeru započeo u Plivi, gdje je radio 5 godina, a od 1998. godine radio je u Nestle Adriatic.

Nakić je u početku bio zadužen za etabliranje biznisa dječje hrane u regiji, nakon čega je bio direktor tržišta Hrvatske gdje je objedinjavao marketing, prodaju i distribuciju, odnosno bavio se usmjeravanjem cjelokupnog biznisa Nestlea na hrvatskog tržištu. Prije dolaska u Podravku radio je kao direktor prodaje Nestlea za regiju Adriatic.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dosadašnji direktor Marketinga Tomislav Horvat koji je u proteklom razdoblju implementirao novu organizacijsku strukturu odlazi na mjesto direktora marketinga Podravkinog poduzeća u Mađarskoj.

Novi direktor Podravkine Informatike Damir Martinović dolazi s pozicije direktora Konzaltinga u tvrtki b4b koju je obnašao od 2000. godine. Prije toga bogato iskustvo stjecao je na mjestu voditelja projekta SAP Hrvatska, direktora razvoja Informatike (1993. – 1998.) te još nekim radnim mjestima u Plivi d.d., a na početku svoje karijere radio je u tvrtkama Commerce Ljubljana, Elektroprojekt te Končar.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara