Podravka imenovala nove direktore informatike i marketinga
ZA NOVOG novog direktora sektora marketinga imenovan je Romeo Nakić, koji je svoju karijeru započeo u Plivi, gdje je radio 5 godina, a od 1998. godine radio je u Nestle Adriatic.
Nakić je u početku bio zadužen za etabliranje biznisa dječje hrane u regiji, nakon čega je bio direktor tržišta Hrvatske gdje je objedinjavao marketing, prodaju i distribuciju, odnosno bavio se usmjeravanjem cjelokupnog biznisa Nestlea na hrvatskog tržištu. Prije dolaska u Podravku radio je kao direktor prodaje Nestlea za regiju Adriatic.
Dosadašnji direktor Marketinga Tomislav Horvat koji je u proteklom razdoblju implementirao novu organizacijsku strukturu odlazi na mjesto direktora marketinga Podravkinog poduzeća u Mađarskoj.
Novi direktor Podravkine Informatike Damir Martinović dolazi s pozicije direktora Konzaltinga u tvrtki b4b koju je obnašao od 2000. godine. Prije toga bogato iskustvo stjecao je na mjestu voditelja projekta SAP Hrvatska, direktora razvoja Informatike (1993. – 1998.) te još nekim radnim mjestima u Plivi d.d., a na početku svoje karijere radio je u tvrtkama Commerce Ljubljana, Elektroprojekt te Končar.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Pronašli smo igru koju će djeca stvarno koristiti i nešto naučiti uz nju
Ovaj mobitel ima sve. Ogroman ekran odličan je za filmove i serije
Znate li za trik s maslacem? Možda zato kolači ne ispadaju kako bi trebali
Najteže je naći poklon za one koji su nam najdraži. Imamo ideje koje će voljeti
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Pronašli smo igru koju će djeca stvarno koristiti i nešto naučiti uz nju
Ovaj mobitel ima sve. Ogroman ekran odličan je za filmove i serije
Znate li za trik s maslacem? Možda zato kolači ne ispadaju kako bi trebali