Sve manje tinejdžera u SAD-u koristi Facebook
NOVO istraživanje centra Pew Research iz Washingtona pokazuje dramatičan pad popularnosti Facebooka kod američkih tinejdžera.
Dok je Facebook prije tri godine koristilo 71 posto ispitanih Amerikanaca starosti između 13 i 17 godina, danas je taj postotak pao na 51 posto.
Facebook, dakle, koristi samo polovina američkih tinejdžera, ali ih zato 85 posto koristi YouTube, 72 posto Instagram, a 69 posto Snapchat.
Kada su tinejdžere pitali koju mrežu najviše koriste, Facebook je prošao još gore
Anketirane tinejdžere pitali su i koju mrežu najviše koriste. Otprilike trećina ispitanih odgovorila je Snapchat, nešto manje YouTube, a onda nakon velike razlike dolazi Instagram s 15 posto. Facebook najviše koristi tek 10 posto tinejdžera. Twitter je prošao još gore, najčešće ga koristi samo tri posto ispitanika.
''Sfera društvenih medija među tinejdžerima dramatično se promijenila u ove tri godine'', izjavila je voditeljica istraživanja Monica Anderson, komentirajući tako rezultate koji pokazuju velike promjene u preferencijama tinejdžera kada je riječ o društvenim mrežama koje koriste.
Promjene su vidljive i kod tehnologija koje mladi koriste u pristupu društvenim mrežama. Danas 95 posto tinejdžera koristi smartphone, dok ga je 2015. koristilo samo 73 posto. Društveni mediji su dobra stvar za 31 posto tinejdžera, negativni za njih 24 posto, dok oko 45 posto nema formirano mišljenje o toj temi. Oni koji ih smatraju pozitivnima kažu da im pomaže u kontaktu s prijateljima i obitelji, dok oni koji ih percipiraju negativno tvrde kako služi samo za širenje laži i za nasilničko ponašanje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati