FOTO Porsche Taycan Sport Turismo: Praktičnija strana električne rakete

Foto: Porsche

IDEJA sportskog električnog Porschea je odlično zaživjela, a nimalo jeftini Taycan se bolje prodaje od legendarne 911-ice. Sada je stigao i Sport Turismo.

Obitelj Taycana se polako, ali sigurno širi. Regularna izvedba je nedavno dobila avanturističko Cross Turismo izdanje, a sada je stigao i Sport Turismo. I to u svim verzijama snage. Time su uz standardno GTS izdanje stigle i opakije izvedbe, a sve kako bi ljubitelji cestovnih vozila dobili još jedan izbor.

S normalnom visinom podnice i bez plastičnih zaštita, automobil je vratio asfaltni izgled, a budući vlasnici dobili su nešto komforniju i praktičniju kabinu. Uostalom, sličan recept već smo vidjeli i na Panameri. 

Brojevi kažu kako putnici sprijeda u predjelu glava imaju dodatnih 9 mm, a oni straga čak 45 mm. Vrijedi spomenuti i 446 litara prtljažnika, kao i dodatne 84 litre u prednjem spremniku. U odnosu na Taycan je veći i poklopac prtljažnika. 

Sam dizajn interijera je preslika Taycana, a isto vrijedi u pogledu opreme. Najnoviji PCM infotainment je standardan, a na popisu opcija je stakleni krov s kontrolom zasjenjenja, kao i sustav samostalnog parkiranja, pri čemu se automobilom upravlja izvana. 

Pogoni su kao u Taycanu, pa tako na popisu postoje dvije baterije (79.2 i 93.4 kWh), opcija pogona na sve kotače i raspon snage pogona od 326 do 625 KS u Turbo S. Kratkotrajni maksimum od 761 KS pak omogućava Taycanu sprint do 100 km/h za 2.8 sekundi, ali i maksimalac od 260 km/h. 

Poznate su i cijene. Start je na 86.495 eura za najslabiju izvedbu sa stražnjim pogonom, odnosno na 107.439 eura za $S izvedbu s 435 KS i pogonom na sve kotače. Top verzija kreće od 187.288 eura.

Pročitajte više