KFC lansirao prvi parfem inspiriran stavkom sa svog menija

Foto: KFC

NAKON što je japanski McDonald's najavio parfem s mirisom pomfrita i američki lanac restorana brze hrane KFC odlučio se za sličnu stvar. Sada je lansirao svoj prvi parfem, a samo ime parfema No.11 Eau de BBQ daje naslutiti da će imati miris po BBQ umaku.

Najpoznatiji po svojoj prženoj piletini, Kentucky Fried Chicken ili skraćeno KFC lansirao je parfem za britansko i irsko tržište, a bočica od 100 ml prodaje se po cijeni od 11 funti.

Miris roštilja u bočici

Kreatori ovog parfema inspiraciju su uzeli od parfema Oud Wood Toma Forda, a kažu da miris podsjeća na zadimljeno drvo i ugljen, uz dašak mesa. A ovaj je parfem nastao upravo po uzoru na najnoviji dodatak njihovom meniju - The Ultimate BBQ Burger - koji se sastoji od hrskavog pilećeg filea na podlozi od sira i zelene salate, s malo BBQ umaka. 

Sav prihod od prodaje ovog parfema ide Zakladi KFC. Ova neprofitna organizacija nastoji pomoći mladim ljudima u nepovoljnom položaju iz cijelog svijeta i već je dala 36 milijuna dolara kako bi pomogla više od 16 tisuća studenata, zaposlenicima restorana, ali i drugim dobrotvornim organizacijama.

Prva je tura rasprodana u rekordnom roku, a na njihovoj službenoj web stranici stoji da će od 7. svibnja parfem ponovno biti u prodaji, sve do 9. lipnja ili do isteka zaliha.

Pročitajte više