Dabar, djetlić, kvaka i breskva: Duhovita i provokativna kampanja predstavlja maramice za prije i poslije seksa

Foto: BuzzFeed

AKO STE pomislili da vas više nijedan novi proizvod na tržištu ne može iznenaditi – prevarili ste se. U Americi su se upravo pojavile mirisne maramice namijenjene muškarcima i ženama prije i nakon seksualnog odnosa čiji je proizvođač Playtex.

Kako navodi BuzzFeed, neki od sastojaka ovih "seksi" maramica ekstrakti su voća i cvijeća kao i limunska kiselina, pa ne sumnjamo kako će ti mirisi naći put do svojih potrošača. Ako ništa, onda barem iz znatiželje.

Reklamnu kampanju prate četiri fotografije, uz koje, između ostalog, stoji i natpis "Intimne maramice 'prije i poslije' pripremaju vas za sve što slijedi". I iako je očita namjera bila da kampanja bude prvenstveno duhovita, ona je i provokativna i djelomično pomalo nespretno izvedena ("ČISTI dabar uvijek nađe više drva").

A s obzirom na to da su u pitanju zanimljive igre riječima s brojnim aluzijama, koliko su marketinški stručnjaci ustvari bili uspješni sami možete provjeriti u galeriji.

Pročitajte više